Ihastuminen Noloimmat ihastusjutut

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
"Kaverini" tiesi että tykkään yhestä meijän luokan pojasta. Sen mielestä oli sitten hauskaa huudella sitä välkällä koko luokalle (ja muillekki:)). Sit vielä leikittiin totuutta ja tehtävää ja jouduin halaamaan sitä mun ihastusta varmaan 10 kertaa :D
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Olin yläasteella kun tämä tapahtui.

Elikkä eräänä päivänä olin tullut kouluun aikaisin ja oli tarvetta tarkistaa meikit. Päätiin käyttää unisex vessaa koska se oli lähimpänä eikä ketään muita ollut käytävällä. Menin sitten sinne vessaan ja huomasin että pöntössähän lilluu jonkun toisen kuset! Ällötti, enkä halunnut tehdä mitään asialle koska se ei ollut minun jäljiltäni, vaikka kauhea lemu olikin.

Noh, tutkailin siinä pärstää kaikessa rauhassa ilman että olisin edes vetänyt vessaa. Kun olin saanut tarpeekseni, avasin vessan oven ja kappas keppanaa ihastukseni odotti siellä oven takana vuoroaan. Olin että "h-h-h-hei" ja luikin matkoihini. Mutta sitten vasta kun ihastukseni oli mennyt vessaan ja sulkenut oven, muistin että "ei saatana ne kuset!! Nyt se varmasti luulee että ne on mun jäljiltä ja että olen ihan helvetin ällöttävä kun en vedä vessaa" D:

En enää muista mitä tuon jälkeen tapahtui, mutta olkoot, ei meistä koskaan mitään tullutkaan :D
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Typeränä 17-vuotiaana tutustuin itseäni yli 10 vuotta vanhempaan, näin jälkikäteen ajatellen ällöttävään mieheen, johon sit menin "ihastumaan" ihan vain siksi, että se osoitti kiinnostusta mua kohtaan. Koska ei juuri kukaan muu ollut koskaan ollut kiinnostunut musta ja olihan se nyt jännittävää ja niin aikuista.

Ei se homma onneksi koskaan mennyt mitään pussailua pidemmälle, sen verran järkeä mulla oli päässä. Mutta nolotti oma typeryys heti kun tulin järkiini. Ja nolottaa edelleen.
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
tarvitsemme tähän jonkinlaisen taustatarinan! :0
Eikä :0 en oo siis ainoo :D ja haluaisin kans kuulla sun tarinan

Itellä meni about niin että kun olin laittamassa takin hihaan kättä niin se käveli ohi niin etten nähny ja jotenki onnistuin huitasemaan sen naamaan mun kädellä :)
Oltiin kesällä miun kaverin mökillä (miun ihastus on miun kaverin kaveri) ja riehuttiin siellä laiturilla. miun ihastus juos minnuu päin ja luulin sitä miun kaveriks. no mie sitten leikkimielisesti huitasin sinne 'kaverin' suuntaan ja sit osuin sitä naamaan, ja tämän jälkeen tajusin lyöneeni sitä ihastusta.. kuulin tästä koko viikon jälkeenpäin. sain kyllä anteeksi :D
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
koulussa käveltiin ihastuksen kanssa ruokalaan ja törmäsin johonkin vitun pahvilaatikkokasaan ja se kasa vaan kaatu ja no, menin totaaliseen paniikkiin D:: oon myös saanut koripallosta ja jalkapallosta päähän, pudottanut puhelimeni naamalleni jne sen nähden.. oon niin kömpelö että tommosta on vaikee välttää mutta hävettää silti.
 
Ylös Pohja