Suhteet Päivittelen tänne yhestä henkilöstä

Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Eli jos kiinnostaa tälläset ihastusjutut niin seuraa tätä.

Elikkäs kaikki alko tossa pari päivää sitten ku aloin tutustuu yhteen jätkää. Alkuu tuntu et miten ihmeessä voi olla näin vaikeeta jutella jonku kans (johtuen yhestä vuoden takaisesta jätkästä, jonka kans juttelu oli maailman luonnollisin asia), mut nyt oon jutellu sen kans snäpis koko ajan enemmän ja tuntuu et meil synkkaa.

Hän on aikas ihana, ja kutsuu mua millon mitekkii mm. ma'am (tästä kysyin jo tein ajatuksia), älykkääksi ja halus et myönnän et oon mukamas älykäs vaik yhen kokeen läpäiseminen ei sitä kyllä sano..

No tossa sitte tänää hän halus et puhun sille englantia, koska hän on englannin kielinen ja sit aattelin et totta kai otan itelle uuden haasteen ja meen laittaa sille videon mis puhun. Siis en oo tietääkseni ikin puhunu englantia sellai et joku amerikkalainen vaikkapa sen kuulee.

Sit mein aikaa tänää päiväl hän valitti ku ei saa millään nukuttua ja meinas edellisen päivän nukahtaa rattii. Oli aika söpöä mun mielest et hän tulee mulle juttelee kaikkea.

Laitan tänne lisää juttuja jos täst mitää tulee, I hope that❤️
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Kukaa ei ainakaa tähän oo vastaillut mut aattelin nyt omaks iloks jatkaa elikkäs..

Luulin et se ei halunnu jutella ku hän viestitteli aika vähän mut sit tota hän on vaa halunnu nähä mun kasvot useemman kerran ja jutellu taas enemmän. Ihan perus jutteluu ollu nyt meil ja tietty jonku verra huumoria 😉
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Tuskin ketää kiinnostaa, mut:

Eile illal juteltiin ihan liian myöhää mielestäni sen autol ajamisesta ja yritin saada sen ajamaa rauhallisemmin.. Sit se oli joskus vastannu mulle et jutella lisää nyt aamul, joten taidan mennä jatkaa jutustelua
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Meni hieman "väittelyks" tossa aamul kun hän ei oo saanu nukuttua mut joo ei siis mikää tappelu tai muu paha ihan vaa perus juttelua tavallaa😂
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Meni hieman "väittelyks" tossa aamul kun hän ei oo saanu nukuttua mut joo ei siis mikää tappelu tai muu paha ihan vaa perus juttelua tavallaa😂
Täst tulikii mielee et oikeest ollaa kumpikii ihan sairaan tulisia luonteelta ni, mut sit toisaalt meil tulee siit johtuen tosi hyviä keskusteluita
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Tän aamun keskustelu:

Hän: Heräät aika myöhään ja valvotutat minua kahteen asti ja minun on ehdittävä 7 töihin tai saan potkut (hän yksi päivä sanoi ettei jaksa eikä halua nukkua)
Minä: Herään kylläkin joka aamu ennen kuutta
Hän: Niin koska menet nukkumaan kahdeksalta
Minä: Menen kyllä nukkumaan joskus 11 aikaan ja kannataa muuttaa nukkumaanmeno aikaa
Hän: Se voisi olla hyvä idea (meni aika pian nukkumaan koska ei vastannut snäppeihini enää)

Nauran tälle😂
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Välil ei olla juteltu nii paljo mut sit välil taas. Sit taas se halus nähä musta kuvan ja sit laitto et oon söpö. :D Sit ollaa juteltu ihan vaa autoista ja kaikesta miten menee ja niin edelleen
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Tän aamun keskustelu:

Hän: Heräät aika myöhään ja valvotutat minua kahteen asti ja minun on ehdittävä 7 töihin tai saan potkut (hän yksi päivä sanoi ettei jaksa eikä halua nukkua)
Minä: Herään kylläkin joka aamu ennen kuutta
Hän: Niin koska menet nukkumaan kahdeksalta
Minä: Menen kyllä nukkumaan joskus 11 aikaan ja kannataa muuttaa nukkumaanmeno aikaa
Hän: Se voisi olla hyvä idea (meni aika pian nukkumaan koska ei vastannut snäppeihini enää)

Nauran tälle😂
Ja ainii tän viestittelen jälkee se on menny ain aikasemmi nukkuu :D
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Vähän päivitystä:

Hän on alkanu kutsumaan mua cutieksi, sit joskus viime viikolla hän halus musta kuvan jonka tallens snäpin chattiin😅

ja ku snäpis saa sen paikan siihe snäppii mis millokii on ni se halus kuulla miten se sanotaan ja sit laitoin ni se vaa et juu en kyllä osaa...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Vähän päivitystä:

Hän on alkanu kutsumaan mua cutieksi, sit joskus viime viikolla hän halus musta kuvan jonka tallens snäpin chattiin😅

ja ku snäpis saa sen paikan siihe snäppii mis millokii on ni se halus kuulla miten se sanotaan ja sit laitoin ni se vaa et juu en kyllä osaa...
Ai siis onko se ulkomaalainen?
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Luulin et se on niinku amerikkalaistaustainen ja niinku puhutte suomea, mutta hän ei vielä osaa ihan kaikkea suomen kielestä. Ja koska puhutte suomea niin sen takii ois halunnut et puhutki sille vaihteeks enkkuu. Aluks kyl luulin et oisitte tyyliin luokkakavereita. :D
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Luulin et se on niinku amerikkalaistaustainen ja niinku puhutte suomea, mutta hän ei vielä osaa ihan kaikkea suomen kielestä. Ja koska puhutte suomea niin sen takii ois halunnut et puhutki sille vaihteeks enkkuu. Aluks kyl luulin et oisitte tyyliin luokkakavereita. :D
Aa, no tää mun selitys kyl voi sekottaa mut se on ihan amerikkalainen ja ei osaa suomea :D
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Ok.. en jaksa jutella hänelle eikä hänkään ilmeisesti mulle ku ignoorataa toisia ja ei olla juteltu varmaa pariin viikkoo yhtää. Ja juu voisin poistaa hänet jopa snäpis ku ei kiinnostas XD😅 ei mitää draamaa tai juttua tullu :D
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Oikeesti ärsyttää ku välil se snäppäis ihan sairaasti mut sit itee ignooraan ku en jaksa snäpätä sille... tekis miel poistaa se mut toisaalta ei ku snäppään niin vähälle
 
Ylös Pohja