Aihe vapaa Normaaleita asioita mitä inhootte?

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Reaktioarvo
1,052
Onks teillä jotain "normaaleita ihmisasioita" mitä inhootte tai asioita minkä pitäis olla ns. nautintoja, mutta ette pidä niistä yhtään. Täl tarkotan esim. musiikkia, hierontaa, haleja.

Ite inhoon syömistä. En haluis keskeyttää mitään ruoan takia. Välttelen syömistä ja ruoan tekoo juomalla koko päivän kahvii, teetä tai vettä :D.

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Reaktioarvo
523
päiväruuan tai siis lämpimän ruuan syöminen, voisin elää pelkällä napostelulla mutta pakotan itteni syömään "kunnon" ruokaa edes kerran päivässä
pl toki jotkut mätöt mitä nyt ei viitsi kovin usein syödä

KäveleväNakki

Mysteeri
Reaktioarvo
1,434
Aamupalan syöminen on ainakin ihan perseestä, koska mulla ei oo ikinä aamulla nälkä, mutta kaikki muut tuntuu nauttivan aamupalan syömisestä. Sit myös suuteleminen on sellanen mistä en kyllä juurikaan tykkää, tuntuu niin omituiselta että ei kiitos.
En myöskään oo minkään kasvo- tai kynsihoitojen fani, ihan ajan hukkaa.

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Ei tuu muuta mieleen kuin pottumuusi. Siis tuntuu että kaikki muut rakastaa pottumuusia ihan hirveästi, mutta mua se lähinnä vain ällöttää.

Makkachin

Puudeli
Reaktioarvo
1,182
Täytekakku, kyllä sitä kohteliaisuudesta tai "pakosta" voi pienen siivun syödä, mutta inhottaa. Lisäksi tuo hieronta (hierojalla, jos joku läheinen hieroo niin silloin ei), koska kutittaa.

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Hieronta, halaukset, hiuksiin koskeminen (hiusten pesu kampaajalla on kamalinta ikinä), juustot, hiilihapotetut juomat, auringonotto. Ainakin.

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Halaukset, juhlat, sosiaaliset tilanteet, kokoukset, liikunta monessa muodossa vaikka liikunkin joka päivä...

Reaktioarvo
826
Alkoholi. En tykkää humalaisista mutta en tykkää olla myöskään itse humalassa. Musta tulee juoneena vain entistä nälkäisempi ja väsyneempi. Avokki onkin nauranut, että oon ensin alkuillan tyhjentämässä jääkaappia ja sit oon ensimmäisenä jo unilla enkä oo pirteänä tai juhlatuulella kyllä missään välissä.

Toinen mikä ei oo koskaan kiinnostanut on videopelit. Ihan sama mitä oon yrittänyt pelata ja kenen seurassa, niin ei mun mielenkiinto riitä kolmea minuuttia pidempään. :D Oon kaveripiirini ainoa jolla ei oo mitään pelikonsolia enkä oo myöskään hankkimassa. En oo koskaan ymmärtänyt edes Simsin hienoutta, kun taas kaikki mun sisarukset on ihan koukussa siihen.

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Noista mitä sanoit niin halit on ainakin semmonen mistä en pidä yhtään, tai se ehkä riippuu, joskus en pidä yhtään, joskus siedettävää ja joskus ehkä jopa mukavaa. Muita mitä tulee mieleen on suuteleminen, yleensä en oo pitänyt oikeestaan yhtään, joskus ollu ihan ok, mut koskaa ei oikeestaa mikää suurensuuri nautinto? Emt, whats the fuss about that? Toinen samantyyppinen, sanoisin seksi, mutta kun en oo pannu ketään koskaan, niin sanotaan nyt vaikka sitten runkkaus. En pidä yhtään. Ja mikä mul oli mieles äsken D: äh en muista. No, ainakin kahvi. En pidä yhtään. Paitsi chailatte, mutta se onkin about ainut mistä tykkään. Ja kalja? En pidä yhtään, paitsi hajusta ehkä? Maku on... Oksettava. Menee pakottamalla jokseenkin alas. Siinä nyt joitakin.

monanyymi

Uusi
Reaktioarvo
39
Pusut. Hyi.

Ei mua haittaa että muut pussailee, mutta mua ei saa suudella enkä mä aio suudella muita. :P

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Alkoholi. En tykkää humalaisista mutta en tykkää olla myöskään itse humalassa. Musta tulee juoneena vain entistä nälkäisempi ja väsyneempi. Avokki onkin nauranut, että oon ensin alkuillan tyhjentämässä jääkaappia ja sit oon ensimmäisenä jo unilla enkä oo pirteänä tai juhlatuulella kyllä missään välissä.

Toinen mikä ei oo koskaan kiinnostanut on videopelit. Ihan sama mitä oon yrittänyt pelata ja kenen seurassa, niin ei mun mielenkiinto riitä kolmea minuuttia pidempään. :D Oon kaveripiirini ainoa jolla ei oo mitään pelikonsolia enkä oo myöskään hankkimassa. En oo koskaan ymmärtänyt edes Simsin hienoutta, kun taas kaikki mun sisarukset on ihan koukussa siihen.
Kai olet tietoinen, että videopelejä on kännykkäpelitkin?

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Reaktioarvo
997
hiilihappojuomat, tomaatti (nimenomaan tomaattisiivut on yök mutta esim joku tomaattimurska menee), videopelit (myös useimmat puhelimella pelattavat pelit), sauna, hierominen, kahvi ja tee :sick:, snäppi, perheen kanssa samaan aikaan syöminen siinä nyt ainakin jotain

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
hiilihappojuomat, tomaatti (nimenomaan tomaattisiivut on yök mutta esim joku tomaattimurska menee), videopelit (myös useimmat puhelimella pelattavat pelit), sauna, hierominen, kahvi ja tee :sick:, snäppi, perheen kanssa samaan aikaan syöminen siinä nyt ainakin jotain
Saunassa on ihanaa mutta täytyy myöntää että se vähän vaikeuttaa kun tulee niin helposti huono olo.. kai se on siitä kun käy aika harvoin siellä niin sitten rupeaa pyörryttää äkkiä

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Reaktioarvo
997
Saunassa on ihanaa mutta täytyy myöntää että se vähän vaikeuttaa kun tulee niin helposti huono olo.. kai se on siitä kun käy aika harvoin siellä niin sitten rupeaa pyörryttää äkkiä
Itellä ei tuu huono olo (oon kyl käyny saunassa viimeks joku 10 vuotta sitten että juuh..) mutta en vaan tykkää olla ilman vaatteita koska se ahistaa ja no kai se kuumuuskin on osasyy miks en käy saunassa

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Mulla kans hiilihspolliset juomat, limpparit jne. Myös mehut. Maito. Moni muukin. Joskus inhosin hampaiden pesua kun siitä äänestä tuli kylmät väreet.

Ja pitkiä kynsiä(itselläni). En pysty yh ei. Kokoajan pakko olla niin lyhyet kuin vain. Leikkaan kerran viikossa.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Inhoan alkoholia, tupakkaa ja muita päihteitä. Ne vaan oksettaa mua enkä ymmärrä miten kukaan voi ees koskee niihin.

Inhoan myös sitä jos joku koskee mun hiuksiin, toki kosketus on muutenki semmone juttu mistä en hirveästi tykkää mut se ei oo nii paha jos joku vaikka koskee olalle tai halaa tai jotain. Hiuksiin en haluu et kukaan koskee ellei niitä pidä leikata yms.

ted

Sorateiden virtuoosi
Reaktioarvo
739
Sellanen romanttinen läheisyys, mitä yleensä on parisuhteessa, eli pussailu, seksi ja kaikenlainen koskettelu. Halaaminen on ihan ok, mut ei sit tarvis mennä yhtään intiimimmäksi!

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Reaktioarvo
557
Helpot vastaukset:

Röökin haju, pussailu ja lääppiminen julkisella paikalla 🤮 sekä meteli ulkona yöaikaan

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
931
Jännä vastaus toi julkisella paikalla nuoleminen ku ei kai se nyt sinänsä ole normaalia, lähinnä aivonsa "rakastuessaan" menettäneiden teinien hommia.

Ylös Pohja