Tämä, ei ainakaan tule mieleen yhtään ketään. Paitsi sillon joskus ajattelin sen minkä lie huitzilopochtlin olevan hyvännäköinen. En edes muista enää miltä se näytti, kun siitä on vuosia.En oo ikinä Demi- tai edes Varasija-ihastunut keneenkään
En mäkään siis silleen kunnolla oo ihastunu vaan lähemmäs semmosta et hih hei se huomasi mut se vastas mulle toi on kivaTämä, ei ainakaan tule mieleen yhtään ketään. Paitsi sillon joskus ajattelin sen minkä lie huitzilopochtlin olevan hyvännäköinen. En edes muista enää miltä se näytti, kun siitä on vuosia.
Joo mulla oli tätä samaa tyyliin Luxurian kohalla :D Ja sit kans Birdyn/mentallholic in kanssa oli kans tosi kiva aina jutella, oon muutaman kerran jutellu Instassa hänen kanssa.En mäkään siis silleen kunnolla oo ihastunu vaan lähemmäs semmosta et hih hei se huomasi mut se vastas mulle toi on kiva
Joo kaikkihan siitä tiesi, olitte aika avoimia sen suhteen xdDemiaikana olin ihastunut ihmeelliseenihmiseen ja jotain juttua meillä olikin ja sen varmaan kaikki ties :D
Nyt varasijassa en kehenkään
Enpäs muistanutkaan hahaDemiaikana olin ihastunut ihmeelliseenihmiseen ja jotain juttua meillä olikin ja sen varmaan kaikki ties :D
Nyt varasijassa en kehenkään
Joo :DJoo kaikkihan siitä tiesi, olitte aika avoimia sen suhteen xd
HmmmMulla oli kans hallava:D
Tai sehän oli sama ku dekadentti ni lol.
Joskus oo saattanut olla myös ehkä sä en mä enää muista:D
Hmm
Joo, itsehän häivyin sieltä noin puoli vuotta ennen lopullista tuhoa joten ei ihmekään etten ole kuullut :DDekadentti=hallava demin loppuaikoina:D
OMG mitäää?! :D En oo ikinä olettanut että kukaan demi ihastuisi minuun. D:Joo mulla oli tätä samaa tyyliin Luxurian kohalla :D Ja sit kans Birdyn/mentallholic in kanssa oli kans tosi kiva aina jutella, oon muutaman kerran jutellu Instassa hänen kanssa.
Mut ei kyllä koskaan mittää oikeeta ihastusta, lähinnä niinkuin vaan miellyin niihin persooniin D:D
No kun olit nii kiva tyyppi :DDOMG mitäää?! :D En oo ikinä olettanut että kukaan demi ihastuisi minuun. D: