Ihastuminen Oisko ihan hölmöä kysyä ihastusta leffaan?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mulla on fiilis, että haluaisin lähestyä mun ihastusta, joka on mun kaa samalla kurssilla koulussa.
Ollaan molemmat aika hiljaisia mutta joskus kun jutellaan jotain niin mulla on fiilis että sen kaa on helppo keskustella ja mukava olla. Mulla on vähän jännittyneempi olo sen seurassa just tämän ihastumisen takia :D Tullaan tosi hyvin juttuun ja tuntuu että se ilahtuu kun mä puhun sille.

Oon huomannut että sekin katsoo mua vähän ujosti aina kääntää katsetta vähän pois jos keskustellaan, en tiiä, onko se hyvä vai huono merkki, mut ennen se ei oo noin kyllä tehnyt :O

Kiinnostuin tästä jo silloin kun tulin tänne kouluun.

Toisaalta mietin sitä että mitäköhän koulunkäynnistä tulis jos oiskin yhtäkkiä jotain juttua meillä XD
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Laitetaan popcorn-astian pohjaan reikä, josta työnnetään joku ikävä esine (usein miehen sukuelin tai jotain piikikästä) ja sitten tarjotaan popcornia toiselle.
On kamala jeccu…
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
eikö juuri siks leffa ois hyvä ensitreffeille, ku ei tarvitse puhua kauheesti? D: kannatan Freyan ideaa, eli menkää vaik sen jälkeen johonki kahville tms. puhumaan leffasta!
Joo, mäkin aattelin aluksi niin että se ois just siksi hyvä idea ku aluksi ei tarvitsisi puhua kauheesti mitään ja sit just sen leffan jälkeen nimenomaan siitä leffasta tulis hyvät keskustelut samalla kahvitteluiden merkeissä D:
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Laitetaan popcorn-astian pohjaan reikä, josta työnnetään joku ikävä esine (usein miehen sukuelin tai jotain piikikästä) ja sitten tarjotaan popcornia toiselle.
Toi pila kuulostaisi siltä, että Minkelii olisi yandere. 😂
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Mutta kysy pois vaan häntä leffaan, kunhan et tee Skeletorin mainitsemaa pilaa. 😇
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ylös Pohja