Peruskoulu oliko teillä ikinä tämmöstä viikkoa peruskoulussa

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Yläasteella oli ainaki kerran vuodessa. Pukeuduin ja sit häpesin ku muut ei pukeutunu

Nyt pelottaa et ootko samassa koulus missä mä olin sillon, siel oli ainakin tollanen samanlainen "seurakunta" lappu saman värisellä ilmotustaululla D:
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Meillä oli kans, vitosluokalla oli viiminen tollanen viikko ja sit alko etäkoulut melkeen heti sen jälkeen. oli väriviikkoa ja sen sellasta
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
ei ja vaikka olis ollutkin niin tuskin kukaan olisi pukeutunut. kerran tais olla sellanen jossa pukeuduttiin tyyliin siniseen tai punaseen sen mukaan oliko varattu vai ei
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Oli ja ala-asteella käytin sukulaispojilta saatuja vaatteita usein muutenkin eikä ne nyt pahemmin edes eronneet muista käyttämistäni vaatteista kun en hirveästi tykännyt mistään pinkkihörhelöstä muutenkaan, joten oli ainakin helppoa toteuttaa. Ideana tosin oli aika typerä eikä meidän luokan pojat ikinä edes osallistuneet
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
mitä toi keskiviikko käytännössä tarkoittaa?
No siis suoraa sanottuna jos oot tyttö pukeudut poikien vaatteisiin, jos oot poika pukeudut tyttöjen vaatteisiin... Mutta meiän luokalla ainaki melkee kaikki pukeutuu huppariin ja johonki 'mitkä-sattuu-aamulla-olemaan-käden-ulottuvilla-housuihin'... En tiedä saitko nyt vastausta ku en oikee osaa selittää..
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
ei ja vaikka olis ollutkin niin tuskin kukaan olisi pukeutunut. kerran tais olla sellanen jossa pukeuduttiin tyyliin siniseen tai punaseen sen mukaan oliko varattu vai ei
Meil oli toi ystävänpäivänä!

Punainen: varattu
Sininen: säätöä
Vaaleanpunainen: ihastunut
Valkoinen: sinkku
Musta: ei mitään

Noi oli meidän koulus
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Yläasteella oli ainaki kerran vuodessa. Pukeuduin ja sit häpesin ku muut ei pukeutunu

Nyt pelottaa et ootko samassa koulus missä mä olin sillon, siel oli ainakin tollanen samanlainen "seurakunta" lappu saman värisellä ilmotustaululla D:
Hrrrr pelottaa, missä päin suomee olit sillo koulus?
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
En muista et ihan tommosia ois olmu, mut semmosia mis on aina tietyille päiville tietyt värit tais olla. Ja pipopäivä oli kans, se oli kiva ku sai olla hattu pääs sisäl, ja sit halloweenina niit pukeutumisjuttuja, mut ei muut.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Ei ollut. :D

Edit: Olihan meillä muutamina ystävänpäivinä yläasteella pukeudu punaiseen -päivä ja kerran ysiluokan kesken hattupäivä. XD
 
Ylös Pohja