Ihastuminen Olin keskustelemassa tossa yhdessä Whatsapp-ryhmässä, ja...

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
...sitten yks kyseisessä ryhmässä oleva tuttu (taas vaihteeks) totesi, että sen mielestä mä ja mun paras kaveri oltaisiin oikein täydellinen pari. Ite en ottanut toteamukseen mitään kantaa. Se mun paras kaveri, joka oli siinä ryhmässä myöskin, vastas siihen, että sen mielestä meidän on parempi olla ihan vaan kavereita, koska se itse ei ole kiinnostunut musta enkä minä siitä. Ai - missäs vaiheessa minä nyt niin oon sanonut, etten oo kiinnostunut? :-P
En viittiny sit kumminkaan huomauttaa sille mun kaverille mitään, vaan mietin ihan vaan omassa mielessäni. Hohhoi - se näkyy kyllä yliarvioivan oikein pahan kerran sen, kuinka nopeesti mun tunteet katoaa. :----D (Olin siis joskus ehkä tyyliin viime vuoden lokakuussa kertonut sille, että tykkään siitä - ja nyt se ilmesesti olettaa, että oon jo ehtinyt unohtaa ne tunteet. Ja naurista...)
Noinko hyvä mää tosiaan sitten oon mun tunteiden piilottamisessa? Hmh... niin kai sitten. :-1
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Ehkä se tietää että tykkäät siitä mutta ei halunnut ilmoittaa sitä whatsapp-ryhmässä, jossa on muitakin ihmisiä (joka on ainakin mun mielestä järkevää)
Njoo, totta. Voihan ihan hyvin olla ollut kyse tuostakin. En olis kyllä kieltämättä pitänyt siitä, jos se olis mennyt möläyttämään sen siellä ryhmässä, järkevämpää ja kohteliaampaa vaan livauttaa tollanen valkonen valhe. :P
 
Ylös Pohja