Elokuvat & Sarjat Onko täällä muita jotka eivät kato elokuvia tai sarjoja?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Nuorempana sitä oli vielä kiinnostunut sarjoista ja elokuvista mutta aika rajoittunut maku mulla oli. Nykyään en oo oikein ollut kiinnostunut elokuvien katsomisesta enkä sarjoista poislukien salkkarit ja jotkut realityt ja dokumentit.
Ei oo oikein ollut palavaa halua eikä inspiraatiota mitään elokuvaa eikä sarjaa kohtaan.
Osasyy varmaan siinäkin kun mun mielestä esimerkiksi telkkari ei monesti tarjoa mitään kiinnostavaa. Ja suoratoistopalveluista en oo ollut innokas maksamaan. Jos sitä joskus taas heräis innokkuus elokuvia ja sarjoja kohtaan. En tosiaan muista millon viimeksi oisin kattonu mitään elokuvaa kokonaan alusta loppuun.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
No siis joo taisiis katon modern familyä miljoonatta kertaa ja frendejä enpä oikein muura
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,386
Oon elokuvien suurkuluttaja mutten ole koskaan ymmärtänyt mitään suoratoistopalveluja. Ei useissakaan niistä ole juuri mitään katsottavaa ja aika kova kuukausihinta mitä tulee laadun suhteen. Saan kirjastosta ilmaiseksi lähes kaiken mitä tarvitsen. Televisiosta ei ole tällä hetkellä mitään sarjaa joka kiinnostaisi. Kaikki hyvät sarjat on aika lailla loppu.
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
No eipä ne mua ainakaa kauheesti kiinnosta, joskus harvoin saatan kahtoo telkkarist jotai jos ei iha oikeesti mitää muut tekemistä ole, mut empä mä muute mittää oikee kato
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Itsekkin katon harvoin elokuvia ja sarjoja. Tänä vuonna oon kattonut 3 elokuvaa että juuh :D Sitten jos meillä on netflix (joku kerta tai pari vuodessa) niin toki sieltä katon elokuvia/sarjoja aika paljon. Mutta muuten en oikeestaan. Joskus saatan kyl kattoo areenasta jotain sarjaa (esim skam ja eagles) mut niihin sit jää helposti koukkuun :D
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Itsekkin katon harvoin elokuvia ja sarjoja. Tänä vuonna oon kattonut 3 elokuvaa että juuh :D Sitten jos meillä on netflix (joku kerta tai pari vuodessa) niin toki sieltä katon elokuvia/sarjoja aika paljon. Mutta muuten en oikeestaan. Joskus saatan kyl kattoo areenasta jotain sarjaa (esim skam ja eagles) mut niihin sit jää helposti koukkuun :D
Niin ja katon melkein joka päivä uutiset (:D) ja sit iskän kanssa katon top gearia (ei niitä paskoja uusia vaan hyviä vanhoja!!)
Sit joskus saatan kattoo jakson tai pari jotain selviytyjiä tms
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Itse katson vaan:
Salkkarit
Joskus uusi päivä ja syke
Bb
Joskus aupairit ja supernanny
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Nuorempana sitä oli vielä kiinnostunut sarjoista ja elokuvista mutta aika rajoittunut maku mulla oli. Nykyään en oo oikein ollut kiinnostunut elokuvien katsomisesta enkä sarjoista poislukien salkkarit ja jotkut realityt ja dokumentit.
Ei oo oikein ollut palavaa halua eikä inspiraatiota mitään elokuvaa eikä sarjaa kohtaan.
Osasyy varmaan siinäkin kun mun mielestä esimerkiksi telkkari ei monesti tarjoa mitään kiinnostavaa. Ja suoratoistopalveluista en oo ollut innokas maksamaan. Jos sitä joskus taas heräis innokkuus elokuvia ja sarjoja kohtaan. En tosiaan muista millon viimeksi oisin kattonu mitään elokuvaa kokonaan alusta loppuun.
haha mä just ja just tiiän mitkä on salkkarit että tilantees on viel aika normaali
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Joo, itsekkään ei hirveän useasti tule katsottua mitään :'d Kiinnostavia sarjoja tai elokuvia ei tahdo löytyä mistään ja muutenkin olen ruvennut pitämään muista viihdelajeista enemmän. Tosin on ihan mukavaa käsityötä tms. väsätessä laittaa vain jokin random elokuva taustalle pyörimään.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Kyllä mie oikeestaan Salkkareita katon (en tykkää niistä edes paljoo kun koko sarja on muuttunu niin teennäiseks, mutta jostain ihmeen syystä katon silti :D) ja yleensä oon kattonu Love Island Suomen kaudet, samoin jos telkkarista tulee jotain sarjoja tai leffoja niin saatan satunnaisesti kattoo joitakin. YouTubesta tulee muuten katottua vanhoja Salkkareita myös. Mutta en mie nyt sanos olevani mikään sarjojen ja leffojen suurin ystävä, kun miullakaan ei oo semmosta palavaa halua kattoo mitään leffaa tai sarjaa. Ne ei vaan jotenkin innosta enää D:
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
*Nostaa käden ylös*
Asiaan varmaan vaikuttaa se, etten omista telkkaria. Enkä omista Netflix-tunnuksiakaan tms.
Aina välillä katson Doctor Whota DVD:ltä.
 
Ylös Pohja