Onko teillä tämän testin perusteella ADHD?

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828

Pisteesi: 69​

60 - 70 pistettä: Ethän vähätellyt vastauksiasi? Sinulla on aika paljon adhd:n piirteitä. Jos sähellät koko ajan, kannattaa tehdä testi ajatuksella uudestaan.

Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden häiriö adhd on neuropsykiatrinen häiriö, jonka ydinoireet ovat tarkkaamattomuus, yliaktiivisuus ja impulsiivisuus. Hyperitön muoto add on varsinkin tytöillä ja aikuisilla yleinen. Usein adhd-ihmiset ovat luovia ja idearikkaita, mutta tavallinen arki takkuaa.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
72 pistettä, ei oo tarkkaavaisuushäiriötä mutta toinen häiriö jonka oireet aiheuttaa samankaltasia vaikeuksia.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
59 pistettä D: juuri ja juuri alle 60

Alle 60 pistettä: Taidat olla nentti! Siis neurologisesti normaali. Ainakaan adhd:tä sinulla ei todennäköisesti ole.

Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden häiriö adhd on neuropsykiatrinen häiriö, jonka ydinoireet ovat tarkkaamattomuus, yliaktiivisuus ja impulsiivisuus. Hyperitön muoto add on varsinkin tytöillä ja aikuisilla yleinen. Usein adhd-ihmiset ovat luovia ja idearikkaita, mutta tavallinen arki takkuaa.

oon itse asiassa viimeisen vuoden aikana mietiskellyt, et mul saattaa olla adhd/add D: oon lukenu siis aika paljon siit, et millanen se on varsinki aikuisilla naisilla ja voin checkaa monta kohtaa. koen, et mikäli mul on adhd/add ni se selittää todella paljon asioita. sanomattaki lienee selvää, et haluisin päästä parempii tutkimuksii D:
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Yli 70 pistettä: Sinulla on paljon adhd-piirteitä, mutta samanlaisia oireita voi aiheutua muistakin syistä. Tulosta tuloksesi ja varaa aika lääkärille päästäksesi neuropsykiatrisiin tutkimuksiin. Oireita voidaan helpottaa monin eri tavoin.


On diagnosoitu.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143

Pisteesi: 105​




Yli 70 pistettä: Sinulla on paljon adhd-piirteitä, mutta samanlaisia oireita voi aiheutua muistakin syistä. Tulosta tuloksesi ja varaa aika lääkärille päästäksesi neuropsykiatrisiin tutkimuksiin. Oireita voidaan helpottaa monin eri tavoin.

Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden häiriö adhd on neuropsykiatrinen häiriö, jonka ydinoireet ovat tarkkaamattomuus, yliaktiivisuus ja impulsiivisuus. Hyperitön muoto add on varsinkin tytöillä ja aikuisilla yleinen. Usein adhd-ihmiset ovat luovia ja idearikkaita, mutta tavallinen arki takkuaa.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Ainakin kannattaa kantaa diagnoosia ylpeydellä, käytätkö jotain lääkkeitä?
En nyt tällä hetkellä, paitsi joskus unettomuuteen melatoniinia ja ahdistukseen diapamia. Joskus mulla on ollut concerta mutta se ei oikein sopinut mulle. Kai mää jonkin lääkityksen tarvitsisin mutta pitää puhua sitten lääkärin kans. Toi diagnoosi on kai jo mulle niin tavallinen etten oikein kiinnitä siihen enää huomiota. :)
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Sain 109 pistettä. Mulla on diagnosointi prosessi meneillään ja assessment bookattuna mutta pirun COVID niin se kestää vielä normaaliakin enemmän ja testi on vasta ensi kesänä.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Pisteesi: 45

Alle 60 pistettä: Taidat olla nentti! Siis neurologisesti normaali. Ainakaan adhd:tä sinulla ei todennäköisesti ole.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Yli 70 pistettä: Sinulla on paljon adhd-piirteitä, mutta samanlaisia oireita voi aiheutua muistakin syistä. Tulosta tuloksesi ja varaa aika lääkärille päästäksesi neuropsykiatrisiin tutkimuksiin. Oireita voidaan helpottaa monin eri tavoin.


On diagnosoitu.
(Toki, jos en söis näitä lääkkeitä, voisin varmaan saada vielä korkeemmankin luvun.)
 
Ylös Pohja