Karkinrakastaja
Kokenut
- Reaktioarvo
- 105
Laittaisin päätöspäivään mekon sukkikset ja korkkarit eikä oo muita korkkareita ku ne avonaiset kärjestä? Onko tyylimoka jos laittaa ne?
Siis ne semmoset vaaleet/läpinäkyvät sukkahousut ja mustat korkkarit :D No ehkä ei kovin hyvä mut en oo kyllä testannu miltä näyttää... Mut ite oon sitä mieltä et mustat sukkikset ei oo hirveen juhlalliset (tää on vaan mun mielipide)Hmm... ite oon aatellut, etteivät sukkikset ja kärjestä avoinaiset korkkarit ole hyvä yhdistelmä. :/ Tulee vähän samanlainen olo kuin sukat sandaaleilla.
Ovatko sun sukkikset ja korkkarit samanvärisiä keskenään? Nimittäin ite oon välillä huomannut, ettei mustista avokärkisistä korkkareista näe kenkien reikää, kun on mustat sukkikset yllä. Eikä myöskään ihonmyötäiset sukkikset huonojakaan ole tällaisessa tilanteessa.
Tosin multa on hankala kunnon muotivastauksia saada, kun olen itsekin pihalla vaatetusnormeista. :D
Mun kevätjuhlista on jo melkeen kaks viikkoa aikaa. Asuin opiskelija-asuntolassa, ja mun juhlavaatteet ja -kengät oli porukoilla, niin en voinut kesäisiin juhlavaatteisiin pukeutua.Ja kiinnostaa et minkälaisia asuja meinaatte laittaa ite päättäreihin/ylppäreihin/mihin vaan kevätjuhlaan
Mustat sukkikset ei ihan kevätjuhliin paljolti sovi, mutta voihan niitä ainakin mun puolesta tällaisissakin juhlatilaisuuksissa käyttää. 🤔Siis ne semmoset vaaleet/läpinäkyvät sukkahousut ja mustat korkkarit :D No ehkä ei kovin hyvä mut en oo kyllä testannu miltä näyttää... Mut ite oon sitä mieltä et mustat sukkikset ei oo hirveen juhlalliset (tää on vaan mun mielipide)
Täytyy kokeilla👍🏻Mustat sukkikset ei ihan kevätjuhliin paljolti sovi, mutta voihan niitä ainakin mun puolesta tällaisissakin juhlatilaisuuksissa käyttää. 🤔
Mut joo, kannattaa kokeilla tuota mainitsemaasi asustekokonaisuutta. Ainakin musta sukkikset näyttäisivät paremmilta tällaisissa tilanteissa ohuempina.
Meinasin itte laittaa sen yhden ainoan nätin mekon, jonka omistan, eli sellasen ihan perus tummansinisen vähän polvien alapuolelle ylttävän normaalihkon mekon. Ja ehkä sellaset korkkarit mitkä on puoliksi mustat ja niissä on jotain beigee kans. Ainoo vaan etten todellakaan oo ikinä korkkareilla osannu kävellä ja näytän aivan rekkamieheltä...niih ja en edes vielä tiiä, että oonko influenssan takia kyseisiin pippaloihin pääsemässä :DDJa kiinnostaa et minkälaisia asuja meinaatte laittaa ite päättäreihin/ylppäreihin/mihin vaan kevätjuhlaan
Ei se munkaan kävely varmaa näytä kovin hyvältä:DMeinasin itte laittaa sen yhden ainoan nätin mekon, jonka omistan, eli sellasen ihan perus tummansinisen vähän polvien alapuolelle ylttävän normaalihkon mekon. Ja ehkä sellaset korkkarit mitkä on puoliksi mustat ja niissä on jotain beigee kans. Ainoo vaan etten todellakaan oo ikinä korkkareilla osannu kävellä ja näytän aivan rekkamieheltä...niih ja en edes vielä tiiä, että oonko influenssan takia kyseisiin pippaloihin pääsemässä :DD
Nyt kotona tallustelet menemään koroissa joka päivä ennen juhlia niin jalka tottuu, ja kengät mukaantuu jalkaan! Mutta muista illalla rullailla ja venytellä jalat ja pohkeetMeinasin itte laittaa sen yhden ainoan nätin mekon, jonka omistan, eli sellasen ihan perus tummansinisen vähän polvien alapuolelle ylttävän normaalihkon mekon. Ja ehkä sellaset korkkarit mitkä on puoliksi mustat ja niissä on jotain beigee kans. Ainoo vaan etten todellakaan oo ikinä korkkareilla osannu kävellä ja näytän aivan rekkamieheltä...niih ja en edes vielä tiiä, että oonko influenssan takia kyseisiin pippaloihin pääsemässä :DD
Ihanaa etten oo ainoo :DDEi se munkaan kävely varmaa näytä kovin hyvältä:D
Varmaan pakko ainakin yrittääNyt kotona tallustelet menemään koroissa joka päivä ennen juhlia niin jalka tottuu, ja kengät mukaantuu jalkaan! Mutta muista illalla rullailla ja venytellä jalat ja pohkeet
No tää pitää kyl tehä:/Nyt kotona tallustelet menemään koroissa joka päivä ennen juhlia niin jalka tottuu, ja kengät mukaantuu jalkaan! Mutta muista illalla rullailla ja venytellä jalat ja pohkeet