Gallup Onks teillä ollu jo korona

Korona

  • Joo, tällä hetkellä

  • Joo

  • Ei

  • En tiedä


Results are only viewable after voting.

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Voiks vastata "en oo varma"
Mä siis vahvasti epäilen, että oon sairastanut koronan heti alkuvuonna 2020, mut sillon koko juttu oli niin uutta, eikä testejä otettu muuta kun jos oli oikeesti vakavia oireita.. Joten en voi olla varma.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,595
Reaktioarvo
6,502
Meijän perheellä oli korona jouluna ja mää olin ainua jolla ei ollu mittää oireita, en käyny testissä joten en tiiä oliko se mulla oireettomana vai oliko se tarttunu muhun ollenkaa ku pysyttelen kuiteski yleesä omissa oloissani enkä ota juurikaa kontaktia muihin :'D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Läheltä piti tilanteita ollut muutama, esim vältyin tartunnalta sopivasti kun skippasin pikkujoulut seuraavan päivän tentin takia, suurin osa näillä pikkujouluilla olleista sai koronan. Ja altistuneen/koronan saaneen kaverin näkeminen, jolta en kuitenkaan muutaman tunnin sisätiloissa oleskelunkaan jälkeen saanut koronaa, jes.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Läheltä piti tilanteita ollut muutama, esim vältyin tartunnalta sopivasti kun skippasin pikkujoulut seuraavan päivän tentin takia, suurin osa näillä pikkujouluilla olleista sai koronan. Ja altistuneen/koronan saaneen kaverin näkeminen, jolta en kuitenkaan muutaman tunnin sisätiloissa oleskelunkaan jälkeen saanut koronaa, jes.
Ai sitä meksikolaista olutta saivat? Ay caramba!
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Voi olla että on ollut tai voi olla olematta.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
Monessakin paikassa on ollut altistumisia, mutta mitään tautia en ole saanut. Itseasiassa, viime kerran olin kipeänä ehkä vuonna 2019?
 
Ylös Pohja