onpa kertakaikkisen PLAAH päivä

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
niinku tuntuu silt, et tää päivä vaan kestää ja kestää mut oikeestaan ei???? eikä niinku tee mieli oikee tehä mitää, mut sit toisaalt joo... huokaus ;__; ehkä pitäs keksii jotai kivaa tekemistä tai jotaki
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ilmankos onki plaah päivä, mul onki näköjää lämpö nousemassa D: saapa nähä, meneekö tää päivä sängyssä lepäilemäs
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Mulla oli tänään ihan hirvee päivä, niinku on ollu koko viikon. Sain taas paniikkikohtauksen koulussa ja muutenkin ahdisti kun piti puhuu hirveesti uusille ihmisille, jotka ei sitten yhtään arvostanu mua
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Mulla oli tänään ihan hirvee päivä, niinku on ollu koko viikon. Sain taas paniikkikohtauksen koulussa ja muutenkin ahdisti kun piti puhuu hirveesti uusille ihmisille, jotka ei sitten yhtään arvostanu mua
hmph, olipa typeriä ihmisiä ;__; lähetän isot tsempit täältä!!! D: ❤️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
oon pahoillani, et joudutte kestämään tollasta ;__; toivottavast tää päivä on parempi/paranee, en osaa sanoa oikeen mitään fiksua, mut tsemppiä!!! D: ❤️
Kiitti :) mulla tais auttaa se kun pääsin haukkaa vähän ulkoilmaa ja tälleen, ehkä nyt menny hiukan paremmin. Paitsi että näin painajaista jälleen kerran mut se nyt on jo iha peruskauraa.
 
Ylös Pohja