Aihe vapaa Oon oikeesti ajatellu viime aikoina ainakin 52 tyyppii

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Jaa kirjotin ihan saatanan pitkän tekstin tähän asioista mut kelasin et ei vittu en julkase sitä kyllä tässä :D menköön muistioon! :3
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Huutista mun niin sanotulle varasija-tauolle joka nyt on menny vähän niin ja näin :----D jooooohhh

Järkyttävää


Vittu tää biisi on PAHA. edelleen niin vitun PAHA. välil kuuntelen sitä ihan sillee ilman mitää suurempii vaikeuksii ja välillä sit taas lävistää sydämen niin saatanasti, niinku nyt 🤔 hmm.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
Kiirettä on siis pitänyt! Mutta eipähän ole ollut tylsää!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Noniin ei helvetissä taas. Näin tosi tosi riipivää unta. Siin oli ainakin Jarppi, hp ja Emppu
Oli kyl aika huvittavaa ku minä ja emppu oltii jotenki töissä posses (:D:D) en tiiä oltiiko juontajina myös vai oltiiko jotai taustatyyppei mut jotain tämmöstä siin oli. Sit istuttiin jossain semmoses leikkikentän kiipeilytelineessä tai semmoses ja en tiiä oliks siis esim hp ja jarppi siin niiku jossai alhaal touhuumas omiaa, oli siin ehk muitaki. Mut minä ja emppu vaa oltii siel :D sit muistan et se sano mulle jotain jarpist et se kyl on huomannu miten mä katon sitä 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🤣 ei vittu. Sit muistaakseni olin et "ooksä huomannu kans jotain muutaki" viitaten siihen että olikse tajunnu mun tunteet sitä kohtaan xd oltii tyylii jotai actually frendei siin tai jotain. Sit se kai vastas jotai et juu ja et se on kuitenkin otettu koska oon sen hyvä ystävä kuitenkin? :D mut sit se hetki meni semmoseks jännäks ja lopulta sit suudeltiin kuitenki??? Eli ilmeisesti se sittenkin tykkäs must takas XDDD oikeesti järkyttävä käänne ja joo sitte sen jälkeen taisin herätä. Kauheeta ku unet on niin sillee jotenki "totta". Vähän niinku se yks olasta nähty uni niin jotenkin ne tilanteet ottaa niin todesta vaikka ne onkin vaan unia mut se on niin niin niin älyttömän toden tuntusta.

Huutista ku toiki varmaa oli sen takii ku olin selaillu vaa jotai kuvii empust tai katoin yht aika uutta kuvaa (tai no kuva itessään oli sellane mis se oli aik nuori mut niiku instaa se tais laittaa sen vähä aikaa sit) ja se sit jotenki jäi mun mielee ku tunsin taas yllättävän voimakkaasti sitä kohtaan. Hmm kuinka jännää taas tämäkin.

Kuinka mä nyt oikeasti näitä asioita kestän. En tiiä ees mitä ajatella :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Ei vittu ahahaha oikeesti mun momo-muistio on melkein kokonaan englannikd :D en jaksa, toi tulee ihan automaattisesti xdddd huutist.

Miks mul ees on momolle muistio. I mean onhan se ihana mutta ei se nyt niiiiin tärkee oo. Kai.. emmä tiiä. Yleensäkin nää kaikki twicen tyypit on vähän sillee et en mä tiedä ees niistä niin paljon mut njaaaa. Mut toisaalta onhan mul monelle muullekin muistio jotka on menny aika tehokkaasti ohi sit lopulta.... Tai no, niin koskaan ei voi tietää millon joku on ohi ja millon ei..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Vittu tätä mun fiksuutta taas,,,,,,,, laskin et siit taitaa oikeesti olla 5 vuotta ja 9kk kun rakastuin tommyyn 🤣🤣🤣🤣🤣 ja mä näköjään rakastan sitä vielki. En ollu miettiny sitä taas mut sit katoin penkkareit... Eli voi vittu xddddd taas tätä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Voi että mitä paskaa. Mä tosiaan näköjään rakastan totaki. Tai no sitähän mä sanoin jo 2016 (😬😬😬😬) mut nii vieläkin tunteet on pinnassa. Tai vielä tai taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
En pysty koskaan sua unohtaa
sä olet aina osa minua
ja vaikka koitin kaiken sen tappaa
se on elossa


Hmmmmmmmmmmmm

Vois vaikka itkee xd ikävä sitä kun juttelin tommyn kaa. Sit tein yks kerta hirveesti jotain random tulkintoi ja aattelin et se vihaa mua koska se ei sanonu hirveesti mitään :D ihan ku se jotai tarkottais et se VIHAA mua sitä paitsi miks se vihais. Mut kelasin et se kokis mut jotenki ahistavana ku kävin nii paljo keikoil????? Joo varmaa :D vainoharhat tulilla. Tuskin siin oikeest oli mitää. Tai mistä mä tiiän mut tuskin ny sentää?? Joka tapauksessa miten vaan ja nyt en oo nähny sitä taas aikoihin. Muistan varsinkin se ööö olikse joskus kevääl 2016 ku juttelin sen kaa ja jotenki se oli niin.... Emmä ees tiiä. Tai siis ku se sit muisti mut seuraavalla kerralla tai jotenki se tuntu niin 😭 jopa liiankin "läheiselt". Siis en sano että oltais oikeasti tunnettu tai nii mutta se on ihan kauheen raastavaa kun juttelet jonku sun julkkisihastuksen kaa iha vaa niiku et ei mitään. Ja varsinkin jos se muistaa sut. Aivan karmeeta :D must tuntuu et ehkä senki takii siit on jääny aivan sairaan vahva jälki muhun. Jotenki en edes haluu ajatella koko asiaa ku sattuu vaa kuinka paljon rakastan edelleen. Ja kuinka paljon rakastin sillon. Olin oikeastaan aivan vitun sekaisin ja edelleen näköjään. Tää on jotenki outoa miten kauan tunteet voi olla elossa. Tai en tiiä kuoliks ne tässä välissä. Vähän sama ku jarppiki, en oikee tiiä rakastinko sitä aina vai mitä siin tapahtu mut nykyään se ainakin on edelleen/taas maailman tärkein mulle.

Huhhuh 2016 oli kyl paha ku sillon alkoi costikin. Eikä siitä sen enempää. Olikohan se lokakuu vai syyskuu vai jopa aiemmin ku se alkoi. Ja muistan et joskus sillon syksyl kävin tommyyki kattoo edelleen joten ne asiat tapahtu aik lähekkäin. Mut oon kyl miettiny molempia viel joskus joulun aikoihin sillon 2016 joten... Eiköhän ne oo ollu samaan aikaanki ja siis oikeasti en kestä :D vieläki tää on tämmöstä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Jotenki oli taas niin hölmöä ees aatella että olisin yli tommystakaan.

Vähän niinku .... Kaikki muukin. Kuuntelen tässä kariin liittyvää biisiä ja sekin oli niin vitun hölmöä ajatella että olisin yli siitä. En ees tajua miten oon ees kelannu niin koskaan xd ensimmäisen kerran aattelin että oon ehkä yli siitä varmaan 2011 kunnes tajusin että rakastan edelleen ja samaa on sit tapahtunu tässä vuosien varrella.kerta toisensa jälkeen. Tää on kyl kauhee ku tää liittyy kariin aina ja ikuisesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Jotenki oli taas niin hölmöä ees aatella että olisin yli tommystakaan.

Vähän niinku .... Kaikki muukin. Kuuntelen tässä kariin liittyvää biisiä ja sekin oli niin vitun hölmöä ajatella että olisin yli siitä. En ees tajua miten oon ees kelannu niin koskaan xd ensimmäisen kerran aattelin että oon ehkä yli siitä varmaan 2011 kunnes tajusin että rakastan edelleen ja samaa on sit tapahtunu tässä vuosien varrella.kerta toisensa jälkeen. Tää on kyl kauhee ku tää liittyy kariin aina ja ikuisesti.
Edelleen huvittaa tää mun polkuni karista timppaan :D sillee kari oli mun ekoi isoja ihastuksia. Ja timppa on tällee kymmenisen vuotta myöhemmin sit. Sillee joo miten hitossa tähän päädyttiin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Pimeessä ollaan niinku kaikki muut
ei saada päättää kehen rakastuu 😭

vittu nyt oikeesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Ei nyt helvetti.

Also jotenki huvittavaa et kari on nykyään 50 (mitä vittua...........) Ja sillon alussa se oli... 39??

Ja nyt taas juhanin sanoin: ei vittu 🙄 ku tää yks biisi joka vaa alko soimaa on vittu VILLUUN LIITTYVÄ

HEI NYT VITTU SITTE. aaaaa. Pieni throwback tammikuuhun 2020.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Siis miten elämä on edes jakanu mulle näin paskat kortit. Ei voi sitte kirveelläkään olla sellane normaali
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Ei älkää vittu laittako tällästä

Älkää laittako tällästääääääääääää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Jaaaaaaa

Nauran sille et nää molemmat on mun jams:


🤔🤔 Tää jää niin vitun varmana soimaa nyt mun päähän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Jaahas nonniin

Nyt taas sitte mentiin jokseenkin syviin vesiin 🤔

Ensin jarpin suhteen ja sitten timpan.

Ja nyt taas kaikki muut, aivan kaikki muut pyyhkiytyy mielestä. Paitsi ne suurimmat rakkaudet aka timppa, villu & jarppi 😱 tämmöstä tänään. En siis oikeasti tiedä onko noi kaikista pahimmat mutta siltä se kyllä vähän tuntuu. Vaikee kuvitella et kukaan muu vois olla sama asia ku noi kolme. Emt. Emmä taida tarvita tai haluta muita. Ainakaa atm ei jaksa kiinnostaa. Koht se varmaa taas muuttuu mut. Tää on tätä

On tää kyllä siinä mielessä vitun jees, koska mä en jaksa ainakaan mitään emppuu tai jiitä tai teetä (tee :D) tai jotain tommosii sen suuremmin ajatella. Niin tää toimii kyllä siihen. Ihan outo tunne jotenki ku ei taas noi kiinnosta ollenkaan yhtäkkiä. Tai ei ees tommy. Viime yönä ajattelin sitä aivan vitusti ja ikävöin ja nyt taas mietin enemmän muita. Mutta no, timpalla on yleensä just se vaikutus ja jarpillakin jaa villullakin, että siinä unohtuu nopeesti muut. Että on kai se tavallaan uskottava että noi on niitä pahimpia. Kai? Kuitenkin jos miettii esim kummeliporukasta niin vaikka siinä nyt on ollu kaikkee niin timppa on silti aina ollu se ykkönen, varmaa niinku jos kokonaisuudessaan ajattelee. Ja sit taas jarppi on ollu ykkönen aina vaikka hp:kin on ollu siinä välillä todella paljon mielessä. Ja sama siin et villu on aina ollu se joka nousee tavallaan ykköseks vaikka tõnukin on siin ollu tosi vahvasti samaan aikaan. Mut niiku kokonaisuutta jos kattoo. Joo se tõnu keissi oli kyl järkyttävä ja onhan se edelleen ollu mieles mut niiku.... Villu on villu, i guess? En tiedä mikä nois tyypeis on oikeesti että niistä kaikist tulee sellanen olo et "tämä. Tämä on se mun elämäni suurin rakkaus" siis noist KAIKISTA kolmesta :D oikeasti. Timpasta ehkä eniten tosin kyllä jarppikin on ollu tosi pahasti nyt viime aikoina niin en tiiä vittu. Rakastan niit molempii. Villu on kans niin vitun tärkee. Jotenki, en tiiä onkse vaa täl hetkel, mut on jotenki sellanen olo et tuntuu et pitää olla just tommone tietynlainen et oikeesti pääsee sinne top sijoille mun listoilla xd en tiiä mikä noit kaikkii kolmee sit yhistää jotai sellast mitä muis ei oo? En todellakaan tiiä. En yhtään tajuu. Ei se varmaan oo mikään yksittäinen asia edes. Se on jotain epämäärästä vaa mitä muissa ei oo.

Huvittaa ja toisaalta vituttaa kosk jusy tänää puhuttii kamun kaa jiistä ja et se saattas oikeesti olla EHKÄ kiinnostunu must, ja nyt taas tuntuu silt et jos se on oikeesti ihastunu muhun ni pitääkö mun taas särkee senki sydän. Ellei sit taas kohta se kiinnosta niinku ennenkin :D mut niiku yhtään itteeni imartelematta vaa puhun tässä ny faktoja vaa ni tuntuu et tässä pitää koko ajan kaikkien sydämiä särkeä. Kuinka monta ihmistä oon torjunu täs viime aikoina? Okei ei se oo ees paljo varmaa mut must se tuntuu paljolta ku en oo tottunu siihen että kukaan must tykkää. Oli se yks äijä sillon joka laitto mulle viestii ja tavattiin jossai random kuntouttavas (ok traumat siitä ajasta), sit tää mun entinen säätö joka on pyytäny mua ulos muutamankin kerran meidän jutun loppumisen jälkeen, sit sillon viime vuonna vai millon olikaa oli se jätkä josta tykkäsin jollain tasol mut torjuin sen koska tõnu, sit on tää yks mun veljen kaveri joka vaikuttaa ainakin silt et se tykkäis must mut ei oo varsinaisesti sanonu mitään ihan suoraan, mutta... :D oikeasti pitääkö mun nyt vittu särkeä ihmisten sydämiä tällee niiku ihan toinen toisensa perään? Sillee kyl mä tiiän et oon kuuma mut come on 😩 ja siis jos jii nyt tykkää must oikeesti niin ei vittu, joko joudun särkee senki sydämen varmaa tai sit voiha se olla et tunteet palaa yhtä nopeesti ku lähtikin 🤔

Täytyy varmaa laittaa otsaan lappu: "älä yritä iskeä jos et oo timo kahilainen, villu tamme tai jarppi leppälä" 🤔🤔🤔🤔🤔 hmm hmm. Pistää todellakin miettimään. Vittu tämä jos jokin pistää miettimään.

Siis mä en käsitä. Mä en kertakaikkiaan käsitä. Mikä ihme siinä on. Oon ollu kaikista noista niin helvetin seis. Timpan kans meni järki lopullisesti jo sillon viime tammikuussa. Meinasin että nyt helvetti kolahti ja lujaa. Ja niinhän se, kun tässä vielä ollaan. Jarpin suhteen meni järki viimeistään maaliskuussa 2019. Meinasin senki kohalla et vittu nyt on todella paha oikeasti. Villun kanssa meni järki tammikuus 2020 ja siitäkin tiesin heti että nyt ollaan vittu oikeiden asioiden äärellä taas

Hahah äsken alko soimaan päässä eräs biisi joka liittyy hyvin vahvasti santtuun. Se on mulle tärkee biisi, mutta nyt kun se soi mun päässä ni mietinki vaa timppaa :----D on tää vittu hulvatonta ja sairasta kertakaikkiaan

Kauhulla odotan sitä elämäni biisi jaksoa kun tää kummelijakso nro 50 oli kans näin vitun paha. En oo kyllä ihan loppuun sitä kattonu ku piti taas vähän vittu purkaa ajatuksia :D ei tässä enää tiedä mitä sanoa. Jotenki niin sekasin koko elämä??

Ei vittu siis must ihan oikeasti tuntuu siltä että mulla lähtee motivaatio jotenki elämään. Tai kaikki on nii vaikeeta. Ja mul lähtee motivaatio rakkauteen. Mua ei vaa jaksa kiinnostaa rakkaus. Ei näillä olosuhteilla. Tunteita ei kuitenkaan ihan samalla tavalla riitä varmaan loppujen lopuksi niin monelle. Tai ehkä tää taas tästä menee johonkin suuntaan. Mut nyt vaan tuntuu silt et mul on ne suurimmat rakkaudet ja siinä se. Eipä nuo muutkaa oo ollu mitää pienii keissei. Ei vitussa. Mut ei silti varmaan ihan samaa tasoo ku noi, loppujen lopuksi. Kyllä siinä menee moti kun loppujen lopuksi tuntuu että rakastaa vaan noita tiettyjä. Jotka on yhen käden sormilla laskettavis. Ihmisiä tulee ja menee mut ketkä on ne jotka sinne sydämeen jää 🤔

Voi elämä kuuntelen saksankielistä rakkausräppiä ja tää vie todella tehokkaasti jonneki yläasteelle tai jonneki sinne takas. Kiva. Pieni ristiriita tässä kun miettii kuitenkin suhteellisen "uusia" tyyppejä tässä ja sit kuuntelee näitä tämmösiä vanhoja biisejä. Ja sieltäpä tuli taas jonkin tason karde biisi xD no mut joo. "Pieni" mindfuck tässä ei vittu tää on järkyttävää. Alan taas ravaa ympäri kämppää :D katon tässä noita mun lapsuuskuviakin ja mietin että mihi vittuu elämä mut oikeesti heitti???? No mutta eipä mulla mitään mahollisuuksia koskaan tainnu ollakaan mihinkään muuhun ku tähän :D vittu kun pitää kärsiä tyhmästä päästä. Vaikka toisaalta eipä tää mun vika oo. Tunteita vastaan on niin turhaa tapella. Se ei johda mihinkään, kokeiltu ON. Huvittavaa kyllä kun tiesin jarpin jo sillo ku olin lapsi, ofc, ja kai mä timpankin jollain tasol sit ainakin muistan jackpotin ja alivuokralaisen mainokset sillon 😌 kun olin pieni. Muistan niin hyvin ku alivuokralaisen mainos tuli leffateatteris ja oltii sillo just muutettu meidän nykyseen kotiin D: ja olin viel jotenki iha sekasin siit muutost ja joo, tunteet meni vissiin sillon jo ihan miten sattuu ylös alas ja syviin vesiin ja sitä rataa. Mut kuitenkin mitähä oisin aatellu jos oisin sillon tienny et tuun rakastuu noihi. Aaa jotenki kaikki on nii ahistavaa vaa nyt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Ei juma :D iha oikeest. Tämmöst tää o.

Huudan muute jos erika ja danny palaa yhtee ku danny on oikee tehny sille biisinki ei vittu kiljuisin jos ne palais yhtee xDdd siis luin tänää niit jotai juttui niist. Ei viddu. Siin vaa on semmone pari että 😭😂 jossain oli sellain kommentti et "erika vois mennä takas imee pappaa" ja se kyllä huvitti kans :---Dd noi on tommosii ettei tiiä pitäskö nauraa vai itkee xdd

En tiiä must tuntuu et peilaan itteeni vähä liikaaki tämmösiin ja aattelen vaa sillee "no jos erikakaa ei vihaa itteensä nii miks mä sit vihaisin itteeni 🤔" pistää miettimään aivan vitusti

Mut on tää merkillistä. Aivan helvetin merkillistä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Siis voisin oikeest varmaa paljo paremmin nyt jos näit kolmee casee ei ikin ois tapahtunu...... Aaaaaa 😭😭😭
 
Ylös Pohja