Oon ruvennu kahtelee asuntoja

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
En vaa jaksa olla täällä enää ja mietin et jos nyt töitäkin saisin nii ehtisin vielä vähä kerätä säästöön rahaa ettei heti kulu kaikki asumiseen.
Oon löytäny hyviä vaihtoehtoja mut ne tod näk menee ku en kuitenkaa ehi tän vuojen puolella enää muuttaa vaa aikasintaa joskus tammikuussa 🥹 Mut no onneksi kevättä kohden vapautuu enemmän hyviä asuntoja ja mun poikaystävän isä lupas ilmoittaa et jos heijän kerrostalossa ois vapaita kämppiä :3

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Ja on muute hyödyllistä ku on iskä joka tuntee kaikki pikkutietki nii voi siltä kysellä et mikä on hyvää aluetta asua ja mikä ei :D

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Siis ei vaa sen isä on sen talon talonmies nii se hoitaa usein kaikki asuntojen esittelyt yms. on perillä kaikesta. Ja siis ite asuvat siinä
Olisipa tuollainen seppotaalasmaa todellisuudetta yhä, kasvottomien isännöitsijäpalvelujen sijasta.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Olisipa tuollainen seppotaalasmaa todellisuudetta yhä, kasvottomien isännöitsijäpalvelujen sijasta.
On se kieltämättä hyödyllistä ku sama ihminen on toiminu isännöitsijänä ja vuokranantajanaki aikasemmi ja tuntee kaikki :D Ja jos se mulle jotaki kämppää ehottaa nii varmasti ottasin

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
On se kieltämättä hyödyllistä ku sama ihminen on toiminu isännöitsijänä ja vuokranantajanaki aikasemmi ja tuntee kaikki :D Ja jos se mulle jotaki kämppää ehottaa nii varmasti ottasin
Millaista asuntoa sitten etsit? Ja millaiselta paikalta?

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Vähä kyllä sillai jännittää tuommoset et pittäis ottaa yhteyttä ihan random ihmisii etenki ku en tiiä minkälaine suhtautuminen niillä on tällasee nuoreen tyttöön...

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Millaista asuntoa sitten etsit? Ja millaiselta paikalta?
No siis hyväkuntoista yksiötä semi rauhalliselta paikalta mistä ois hyvät bussiyhteydet (toki no Oulussa kun on ollaan nii yleensä bussipysäkkejä tietysti on) ja pyöräreitit. Tällä hetkellä mitä oon katellu niitä nii tosi iso osa vaikuttaa olevan vähä sellaisella alueella tai sellaisella kadulla että ei nuorena tyttönä huvita muuttaa ja sit osasta ku oon kyselly ihmisiltä tietoja nii oon saanu tietoja luteista jossaki talossa yms... Toki hyviäkin löytyy mut ne sit todennäkösesti ehtii mennä ku en ihan heti tästä ehi alottaa muuttoa

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Oon saanu kaks haastattelukutsua, toinen oli videohaastattelu jonka palautin ja toinen on ryhmähaastattelu joka on ens viikolla. Toivon että saisin jommasta kummasta tai miksei vaikka molemmista töitä. Todennäköisesti tammikuussa alakaa vapautuu enemmän asuntoja nii voi alakaa ettimään paremmin nii ehin sit suunnitella ja sovittaa töitä ja opiskeluu yhteen

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
No siis hyväkuntoista yksiötä semi rauhalliselta paikalta mistä ois hyvät bussiyhteydet (toki no Oulussa kun on ollaan nii yleensä bussipysäkkejä tietysti on) ja pyöräreitit. Tällä hetkellä mitä oon katellu niitä nii tosi iso osa vaikuttaa olevan vähä sellaisella alueella tai sellaisella kadulla että ei nuorena tyttönä huvita muuttaa ja sit osasta ku oon kyselly ihmisiltä tietoja nii oon saanu tietoja luteista jossaki talossa yms... Toki hyviäkin löytyy mut ne sit todennäkösesti ehtii mennä ku en ihan heti tästä ehi alottaa muuttoa
No enpä sanoisi, että Oulussa on hyvät bussiyhteydet muualle kuin keskustaan. Mutta kannattanee välttää alueita kuten Tuira, Itä-Tuira ja Meri-Toppila.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
No enpä sanoisi, että Oulussa on hyvät bussiyhteydet muualle kuin keskustaan. Mutta kannattanee välttää alueita kuten Tuira, Itä-Tuira ja Meri-Toppila.
No keskustaan mää lähinnä haluunki päästä ja toki sit Linnanmaalle päin myös.
Ja joo Tuiraan en edes uskaltais muuttaa vaikka kuulemma rauhottunu siellä meno paikoittain 🥲 Meri-Toppila vähä sama homma joskin siellä riippuu vähä siitä et mihin taloon menis

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
931
Toppilansalmi oli maineestaan huolimatta tosi rauhallinen paikka ja nyt mulla on toinen kämppä vielä pahemman maineen omaavalla alueella ja silti Oulussa on rauhallisempaa kuin "maaseudulla" missä vietän aikaa vielä pari kk töiden takia.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Toppilansalmi oli maineestaan huolimatta tosi rauhallinen paikka ja nyt mulla on toinen kämppä vielä pahemman maineen omaavalla alueella ja silti Oulussa on rauhallisempaa kuin "maaseudulla" missä vietän aikaa vielä pari kk töiden takia.
No sehän on hyvä juttu! Kahtelin tässä vähä aikaa sitte just Toppilansalmessa olevia kämppiä ja vaikuttivat kuvien ja tietojen perusteella hyviltä. Voin ehkä lisätä listalle xD

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Johtunee siitä, että böndellä ei ole enää lainvalvontaa vaan pelkkiä amiksia pieksemässä toisiaan.

Ylös Pohja