Yhteishaku & pääsykokeet Oon varasijalla 91...

Yhteishaku, pääsykokeet, valintakokeet.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,917
Juuh...

Edellisvuosina oisin päässy todistusvalinnalla mut no nyt en näköjään :) Toki Jyväskylän tulokset ei oo tullu vielä ja veikkaan et ne vaikuttaa Ouluunkin.

Mut oikeasti oon itkun partaalla kun en oo pääsykokeellakaan kyllä pääsemässä kouluun kun vaikuttaa ihan hirveän vaikealta ja sit vielä sekin kun en saa edes harjoiteltua niihin kun en oikeen tiedä miten ja edellisvuosien kokeiden aineistotkaan ei aukee ku yritän kattoo niitä et voisin kokeilla tehä noita vanhoja kokeita 🥹🥹

On mulla onneksi sentää työpaikka ja nyt ilmottauduin korottamaan ruotsia syksyllä. Sain lukematta E niin luulis et lukemalla saisin sit sen L ja tulis viis lisäpistettä todistusvalintaan. Historiaa en vaa enää jaksa... Psykologian voisin koittaa uusia ehkä ens keväänä, jos koittais jo syksyllä alkaa lukemaan.

asiavirhe

kelohonka
Reaktioarvo
178
Itse olisin pääsemässä Helsingin soveltavaan psykologiaan, lähdin varasijalta 3. En tosin aio paikkaa ottaa vastaan, hain ihan vaan huvikseen koska aion joka tapauksessa pitää välivuoden. Kolmeen ylempään hakutoiveeseen olen varasijoilla 100+, kahdesta alemmasta ei vielä mitään tuloksia tullut.

Kannattaa niitä pääsykokeita käydä edes testaamassa jos on oikeasti toive päästä opiskelemaan. Ja ainahan voi tosiaan hakea uudestaan.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,917
Itse olisin pääsemässä Helsingin soveltavaan psykologiaan, lähdin varasijalta 3. En tosin aio paikkaa ottaa vastaan, hain ihan vaan huvikseen koska aion joka tapauksessa pitää välivuoden. Kolmeen ylempään hakutoiveeseen olen varasijoilla 100+, kahdesta alemmasta ei vielä mitään tuloksia tullut.

Kannattaa niitä pääsykokeita käydä edes testaamassa jos on oikeasti toive päästä opiskelemaan. Ja ainahan voi tosiaan hakea uudestaan.
No siis joo käynhän mää testaamassa mutta ku ensikertalaisia otetaan pääsykokeella vain 6 niin mulla on entistä huonommat mahikset päästä :D Mut joo tosiaan veikkaan että välivuosi kutsuu muakin. Käyn nyt syksyllä uusimassa ton ruotsin vaan ja teen vaan töitä.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,217

Mene TÖIHIM,,!!

Ylös Pohja