Varasijalla 10 :'D Itse olen Varasijalla toisena..
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 22,730 Reaktioarvo 9,261 lauantaina klo 21:45 #61 Myrskyvaroitus sanoi: Varasijalla 10 :'D Napsauta laajentaaksesi... Itse olen Varasijalla toisena..
Hydrangea Asiantuntija Liittynyt 13.4.2023 Viestejä 617 Reaktioarvo 319 eilen klo 09:22 #62 Myrskyvaroitus sanoi: Varasijalla 10 :'D Napsauta laajentaaksesi... Pidän peukkuja että pääset! Mä itse pääsin muutama vuosi sitten varasijalta vielä tyyliin viikko ennen koko opintojen alkua.
Myrskyvaroitus sanoi: Varasijalla 10 :'D Napsauta laajentaaksesi... Pidän peukkuja että pääset! Mä itse pääsin muutama vuosi sitten varasijalta vielä tyyliin viikko ennen koko opintojen alkua.
Myrskyvaroitus Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 8,442 Reaktioarvo 6,932 eilen klo 11:20 AP AP #63 Hydrangea sanoi: Pidän peukkuja että pääset! Mä itse pääsin muutama vuosi sitten varasijalta vielä tyyliin viikko ennen koko opintojen alkua. Napsauta laajentaaksesi... Mun varasija on voimassa 4.8. asti, et toivotaan 🥹 Kiitos<3
Hydrangea sanoi: Pidän peukkuja että pääset! Mä itse pääsin muutama vuosi sitten varasijalta vielä tyyliin viikko ennen koko opintojen alkua. Napsauta laajentaaksesi... Mun varasija on voimassa 4.8. asti, et toivotaan 🥹 Kiitos<3