Uutiset Paljonko vielä käytte täällä verrattuna demiin?

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Itse olen alkanut erkaantua netistä ihan kunnolla demin lopun jälkeen. Ei täällä vaan jotenkin ole tullut käytyä paljon sitten alkuhuuman jälkeen, vaikka demissä olin joka päivä. Toisaalta kyllä hyvä kun oon alkanut saada hyödyllisiä asioita aikaiseksi elämälläni.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
En mene enää Demin edes vahingossa. Alkaa jo jäädä muistiin, ettei Demissä ole enää mitään.

Tykkään tästä Varasijasta, mutten ole varma, että kuinka kauan täällä tulee vielä käytyä. Nyt olen täällä jopa aktiivisempi kuin Demissä loppuaikoina.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,382
Suunnilleen yhtä paljon olen käynyt mutta täällä ei ole ehkä niin paljon keskusteluaiheita kuin mitä Demissä,
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Käyn täällä itse asiassa jopa enemmän kuin Demin loppuaikoina. Olin pitänyt pitkään Demi-taukoa ja oli ylipäätään sattumaa, että saavuin paikalle vielä viimeisinä demityspäivinä.

Minulla on ollut jo pitkään foorumin mentävä aukko elämässäni, ja tämä on jopa Demiä parempi paikka, joskin väkeä täällä onkin vähemmän. Tämä foorumimuoto muistuttaa minua lapsuuteni ja nuoruuteni foorumeista, ja koska lähes kaikki minulle tutut foorumit ovat kuolleet, tämä on oikeastaan ainoa paikka, jossa pääsen toteuttamaan tämäntyyppistä foorumikirjoittelua.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Oon täällä 24/7, koska tää on tyyliin mun ainut sosiaalinen kontakti tällä hetkellä
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Enemmän ja se ärsyttää mua vähän mutta Demissä oli jotenkin erilainen outo fiilis mut nyt tuntuu siltä ku sillon ku alotin. Siltä et ei voi lopettaa
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Käyn enemmän täällä, lähetin Demiin ehkä pari viestiä viimeisten päivien aikana. Googlen kautta tulee varmasti luettua vanhoja keskusteluja vielä kun ehtii. Tein niin melkein vuoden verran ennen rekisteröitymistä ja tosi usein myös demityksen aikana.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Täällä kyllä tulee huomattavasti enemmän käytyä kuin Demissä aikoinaan.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Paljon vähemmän käyn. Tääl oon käynyt itseasias vaan muutaman kerran enkä oo varma oonko ees laittanut ennen tätä yhtäkään viestiä keskusteluun. Ehkä yhen oon laittanut. D: En vaan osaa olla täällä. Käyn jopa demissäkin selaamassa vanhoi keskustelui aina välillä vaikkei niihin voi enää osallistuukkaan. :D
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
vähemmän kuin demissä, selaan kyllä keskusteluja mutta harvemmin kommentoin mitään
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Käyn demissä vieläkin vahingossa, ja täällä vähemmän kuin demissä aikoinaan. Teen ehkä enemmän hyödyllisiä juttuja nykyään, mutta vähän harmittaa, kun mulla ei ole mitään muuta someja kuin tämä: ei snapchattia, instagramia, facebookia tai TikTokkia. D: Muistelen demiä rakkaudella. :(
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,865
Reaktioarvo
2,892
Kyl mä tääl ainakin täl hetkel käyn vähemmän ku mitä demissä yleensä, mut ei se ero niin huomattava oo. About päivittäin kuitenkin kuten demissäkin.
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Vähemmän, aika paljonki vähemmä.
Mua ei vaan satu aktivoimaa se et tuntuu et jään nii helposti ulkopuolel :'D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Oon käynyt täällä ainakin toistaseks vähän ahkerammin kuin demissä, osin ehkä uutuudenviehätyksen takia. Demissä kävin kääntymässä pari ekaa päivää sulkemisen jälkeen pelkästä tottumuksesta, mutta nyt on tuokin tapa katoamassa, kun eihän siellä mitään uutta katseltavaa ole. Uteliaana käyn kyllä varmasti kevään mittaan tasaisin väliajoin demissä tarkistamassa, milloin koko paikka haihtuu bittiavaruuteen.
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Vähemmän. Alkuun olin monta tuntia päivässä. Täällä on nii erilainen tunnelma ku demissä :/
 
Ylös Pohja