Joo, niitä vaan ois sen verran monta lueteltavaksi. xD Ihanaa et säki tykkäät Tympeistä tytöistä! Mullapa onki sen signeeraus mun kirjassa. ;) Mä en oo tota Mallikappaletta painettuna versiona lukenut vaan oon alunperin kuunnellut sen, mutta se oli tossa vähän aikaa sitten Adlibriksessa(?) vaan 5€ ku se oli alennuksessa niin pyysin äitiä ostamaan sen mulle synttärilahjaksi niin kaipa sitä tuu sit vähän luettuukin. :) Mallikappaleessa on itseasiassa aika paljon samaa, kuin Ihanassa tytössä. Molemmissa on nuori tyttö, jolla ei ole hirveästi kavereita, mutta suuret urahaaveet. Sitte se menestyy ja tapaa semmosen ällöttävän ahdistelevan setämiehen. :')
Mutta joo, olihan se Ihana tyttö ajoittain aika ahdistavaa luettavaa, mut sit tykkäsin siitä kuitenkin. Oikeesti rakastin sitä kirjaa ja en ollut pitkään aikaan jaksanut lukea oikeastaan mitään ellei ollut pakko, mutta tohon oikeesti koukutuin ihan täysin enkä ollut pitkään aikaan kokenut niin. Ja pystyin oikeesti samaistumaan joihinki juttuihin ja ajatuksiin ja kun kans ite harrastan teatterii niin se oli tosi kiva ja itseasiassa sen takia sitä aloinki lukemaan. Myös se kaks loppua oli aika mielenkiintonen ratkasu. :)
Ja Jäätynyt sydän on siis sellanen Disney-kirja. Se on niinku kirja, joka on inspiroitunut Frozenista ja sen aiheena on se, että mitä ois tapahtunut, jos Anna ja Elsa oliski kasvaneet elämänsä erillään, mutta löytäneet toisensa sitten myöhemmin. :) Katoin muuten jostain sun vanhasta kesusta, että oot lukenut Maata jalkojen alla. Mitä tykkäsit siitä? Mä oon aatellut lukee sen ja saatan jopa jo tänään koulun jälkeen käydä lainaamassa sen kirjastosta. :)