Pienin ja söpöin Halloween -photoshoot ikinä

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
823
Hyi helvettiD:
Tai siis en mö hämiksiä pelkää (paitsi isoja ja myrkyllisiä)
Mut ne säikyttelee mua ni en siks tykkää niistä
Anteeksi jos se säikäytti D: mä pelkään hämähäkkejä ja kaikkia ötököitä aivan helvetisti mutta tuo on jotenki symppis. Ei liian iso mutta ei niin pieni että se salakavalasti hiipis säikyttelemään D: ja tottakai se asuu laatikossaan eikä pääse sieltä ite pois
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Anteeksi jos se säikäytti D: mä pelkään hämähäkkejä ja kaikkia ötököitä aivan helvetisti mutta tuo on jotenki symppis. Ei liian iso mutta ei niin pieni että se salakavalasti hiipis säikyttelemään D: ja tottakai se asuu laatikossaan eikä pääse sieltä ite pois
Ei tuo säikäyttänyt varsinaisesti mutta ne kun yleensä vaan hiipui hiljaa johonkin seinälle ja tuijottaa verhoista kun makaan jossain lattialla ja sit huomaan sen vasta ku se liikkuuD::
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
823
Ei tuo säikäyttänyt varsinaisesti mutta ne kun yleensä vaan hiipui hiljaa johonkin seinälle ja tuijottaa verhoista kun makaan jossain lattialla ja sit huomaan sen vasta ku se liikkuuD::
Samaistun tähän, meillä välillä karkaa ruokaeläimiä ja sit hypin seinille ku sohvalla huomaan että vieressä istuu joku heinäsirkka tai torakka. Tossa hämähäkissä on kivaa just se että se on turvallisesti laatikossa eikä pääse hiippailemaan liian lähelle :'D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Samaistun tähän, meillä välillä karkaa ruokaeläimiä ja sit hypin seinille ku sohvalla huomaan että vieressä istuu joku heinäsirkka tai torakka. Tossa hämähäkissä on kivaa just se että se on turvallisesti laatikossa eikä pääse hiippailemaan liian lähelle :'D
Hui kuka teille tuommoisia otuksia on hommannut:D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Armas kumppanini on matelijaharrastaja, tehokasta siedätyshoitoa mun ötökkäkammolle :D
Aivan:D
Tuli tuosta mieleen kun olin joskus ykkös luokalla tetissä ja yksi lapsi tuli minulle hehkuttamaan että "Jes kohta tulee tänne matelija näyttely. Mä käyn siellä joka vuosi se on niin kivaa!" Ja olin vaan silleen aivan No ei kai siinä se on varmasti sitte hauskaa en oo ite ikinä käyny
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Oii kuinka söpö!! D: Itse en muuten hämähäkeistä tykkää, mutta tuo on jotenkin todella symppis!! ;_;
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
823
Miten pitkään ne elää? Onko otuksella nimeä?
Minkäs niminen hän on? :3
Elää vuoden, pari ilmeisesti en oo edes varma D: ilmeisesti hämähäkit elää "nopeammin" jos ne syö usein ja on sit lyhytikäisempiä ja päinvastoin eli seki vaikuttaa.

Kumppani anto kummallisen nimen jota en kerro ku pelkään bustaavani itteni hämähäkillä :'D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Elää vuoden, pari ilmeisesti en oo edes varma D: ilmeisesti hämähäkit elää "nopeammin" jos ne syö usein ja on sit lyhytikäisempiä ja päinvastoin eli seki vaikuttaa.

Kumppani anto kummallisen nimen jota en kerro ku pelkään bustaavani itteni hämähäkillä :'D
Ahaa mielenkiintoistaD:
Ja no siis tuota ei se mitään:D
Joskus kutosella oli ruotsin kirjassa tyyppi jolla oli hämähäkki ja sen nimi oli imsevimse tai joku semmonen:D
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Elää vuoden, pari ilmeisesti en oo edes varma D: ilmeisesti hämähäkit elää "nopeammin" jos ne syö usein ja on sit lyhytikäisempiä ja päinvastoin eli seki vaikuttaa.

Kumppani anto kummallisen nimen jota en kerro ku pelkään bustaavani itteni hämähäkillä :'D
No höh, että se elää nuon "vähän" aikaa :( Mutta on kyllä mielenkiintoista tuo, että se elää nopeammin, jos se syö :D

Ja ei haittaa, ymmärrän hyvin! :'D
 
Ylös Pohja