Taide Piirustushaasteesta kiinnostuneita?

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Täällä näyttää ainakin jokunen piirtäjävaraani seikkailevan, joten löytyisiköhän porukasta kiinnostusta osallistua piirustushaasteeseen?

Haasteessa olisi muutama aihe, jotka julkaistaisiin viikon tai kahden välein. Joka kerralla voisi olla vaikka kaksi vaihtoehtoa, joista toinen olisi eläin- ja toinen ihmispainotteinen, tyyliin "joutsen/tanssija", joten niin eläin- kuin ihmispiirtäjätkin tulisivat huomioiduksi aihevalinnassa. Vaihtoehdot voisi myös yhdistää keskenään.

Tekniikka olisi vapaa, joten pelkkä lyijykynä ja paperikin riittää.
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Muakin kiinnostaa olla mukana! En kyl osaa piirtää, mut mun palikkastaili ansaitsisi mahdollisuuden kehittyä :) :) :)
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Muuten kyllä kiinnostais osallistua - mutta mun taiteilumotivaatiolla on paha tapa vaihdella aika satunnaisesti, joten en pysty ollenkaan lupaamaan, onnistuisinko löytämään motivaatiota piirtämiseen silloin, kun pitää. D:
 

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
267
Reaktioarvo
286
Muuten kyllä kiinnostais osallistua - mutta mun taiteilumotivaatiolla on paha tapa vaihdella aika satunnaisesti, joten en pysty ollenkaan lupaamaan, onnistuisinko löytämään motivaatiota piirtämiseen silloin, kun pitää. D:
Juuh, tämä ongelma minullakin
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Tekisi mieli osallistua, mutta mun piirustus motivaatio on ollu pitkään hukassa. ( en oo piirtäny n. 3-4kk mitään) en tiedä mitä tästä sitten tulisi. D: mutta voin harkita, jospa tää tois motivaation takaisin! :)
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
@hittari @Barefootbandit @Artemis @titi-uuh @Tulisydän @snowflake

Täällä aika moni on sanonut olevansa kiinnostunut, mutta motivaation löytäminen piirtämiseen on vaikeaa. Olisiko siinä jotain ideaa, jos haasteen kaikki osiot julkaistaisiin jo aloitusviestissä, jotta niihin ehtisi rauhassa paneutua ja saisi aikaa suunnitella? Päivämäärät kunkin osion "deadlineksi" voisin sitten julkaista myöhemmin?

Toisaalta, haasteeseen voisi osallistua myös vaikka kesken kaiken, tai siirtyä jo seuraavaan haasteeseen, vaikka edellistä ei olisikaan saanut valmiiksi. Tällä hetkellä olen ajatellut kuutta eri aiheosiota ja aikarajaksi kaksi viikkoa, joten kovin pitkä haasteesta ei tule ainakaan näillä näkymin.

// Muoks. Tarkennuksena vielä, että kaksi viikkoa per osio.
 
Viimeksi muokattu:

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
267
Reaktioarvo
286
@hittari @Barefootbandit @Artemis @titi-uuh @Tulisydän @snowflake

Täällä aika moni on sanonut olevansa kiinnostunut, mutta motivaation löytäminen piirtämiseen on vaikeaa. Olisiko siinä jotain ideaa, jos haasteen kaikki osiot julkaistaisiin jo aloitusviestissä, jotta niihin ehtisi rauhassa paneutua ja saisi aikaa suunnitella? Päivämäärät kunkin osion "deadlineksi" voisin sitten julkaista myöhemmin?

Toisaalta, haasteeseen voisi osallistua myös vaikka kesken kaiken, tai siirtyä jo seuraavaan haasteeseen, vaikka edellistä ei olisikaan saanut valmiiksi. Tällä hetkellä olen ajatellut kuutta eri aiheosiota ja aikarajaksi kaksi viikkoa, joten kovin pitkä haasteesta ei tule ainakaan näillä näkymin.
Kuulostaisi hyvältä. Eli siis 2 viikkoa/osio?
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
@hittari @Barefootbandit @Artemis @titi-uuh @Tulisydän @snowflake

Täällä aika moni on sanonut olevansa kiinnostunut, mutta motivaation löytäminen piirtämiseen on vaikeaa. Olisiko siinä jotain ideaa, jos haasteen kaikki osiot julkaistaisiin jo aloitusviestissä, jotta niihin ehtisi rauhassa paneutua ja saisi aikaa suunnitella? Päivämäärät kunkin osion "deadlineksi" voisin sitten julkaista myöhemmin?

Toisaalta, haasteeseen voisi osallistua myös vaikka kesken kaiken, tai siirtyä jo seuraavaan haasteeseen, vaikka edellistä ei olisikaan saanut valmiiksi. Tällä hetkellä olen ajatellut kuutta eri aiheosiota ja aikarajaksi kaksi viikkoa, joten kovin pitkä haasteesta ei tule ainakaan näillä näkymin.

// Muoks. Tarkennuksena vielä, että kaksi viikkoa per osio.
hyvä idea!
 
Ylös Pohja