Pistää miettimään, etteivätkö muut tajua ettei nimimerkin poistaminen tai vaihtaminen..(jatkuu)

Tilanne
Keskustelu on suljettu.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,046
Reaktioarvo
8,495
Ja tuo on joku hyvä syy olla kateellinen sinunlaiselle? Älä viitsi jauhaa paskaa.
Säästän sinulta vaivaa, AsiallinenIhminen on putkiaivoinen luuseri, joka yrittää kovasti olla parempi kuin on. Jos hän hyväksyisi faktan, että on henkisesti vammainen, hänkin olisi onnellisempi ja ehkä jopa pidettävämpi ihmisenä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,046
Reaktioarvo
8,495
Säästän sinulta vaivaa, AsiallinenIhminen on putkiaivoinen luuseri, joka yrittää kovasti olla parempi kuin on. Jos hän hyväksyisi faktan, että on henkisesti vammainen, hänkin olisi onnellisempi ja ehkä jopa pidettävämpi ihmisenä.
Mutta enpä minäkään ole paljoa parempi ihminen, kun osoitan halveksuntani julkisesti ja piilokiusaamalla, vaikka kaltaiseni älykkään ihmisen pitäisi yrittää auttaa hänenlaisiaan.
 

hobitti

Asiantuntija
Liittynyt
19.5.2023
Viestejä
358
Reaktioarvo
63
Säästän sinulta vaivaa, AsiallinenIhminen on putkiaivoinen luuseri, joka yrittää kovasti olla parempi kuin on. Jos hän hyväksyisi faktan, että on henkisesti vammainen, hänkin olisi onnellisempi ja ehkä jopa pidettävämpi ihmisenä.
Narsisti tuli kolostaan. Samalla voisit mennä takas.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,046
Reaktioarvo
8,495
Narsisti tuli kolostaan. Samalla voisit mennä takas.
En olen narsisti, olen sosiopaatti. Narsisti ei tunnusta virheitään tai heikkouksiaan, minun kaltaiseni ihmiset käyttävät niitä hyödykseen.
 

hobitti

Asiantuntija
Liittynyt
19.5.2023
Viestejä
358
Reaktioarvo
63
Onhan se hyvä olla unelmia joita kohti mennä! Joillaki on vaan vähemmän mahollisuuksia niitten toteuttamiseen.. Esim yhellä joka ei voi perustella yhtään ainutta sanomaansa asiaa :D
Mun ei tarvitse perustella anonyymisti kirjoittaville elämänkouluille.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,046
Reaktioarvo
8,495
Mun ei tarvitse perustella anonyymisti kirjoittaville elämänkouluille.
Jos haluat loukata vähättelemällä toista, niin helmi ei voi olla "elämänkoululainen", koska ei ole selvinnyt peruskoulusta. "Amis" sopisi loukkauksesi paremmin kuin tuo.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,401
Reaktioarvo
965
Mun ei tarvitse olla uskottava anonyymillä keskustelufoorumilla.
No ei tietenkään tarvitse :D Suomessa on pakko maksaa veroja ja kuolla.. mutta en tiiä miks joku haluaa tarkotuksella olla naurettava paskanpuhuja?:D
 
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ylös Pohja