Lalamon
𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
- Reaktioarvo
- 1,512
Juu, elikkä siis tänne vaan juttelee jotain Putouksesta liittyvää. Nythän on meneillään taas uus Putous-kausi, ja pari hahmoo tähän mennessä tippunut. Oon huomannut, että Putouksessa olis enemmän parodiahahmoja, eli ettei hahmoja keksittäis täysin omasta päästä, ja että sarja olisi nykyään kaupallisempi, esimerkiksi piilomainonta on huomattavasti suurempaa ja jaksoissa esiintyy hirveesti julkkiksia.
Tossa lähiaikoina on alkanut päässä soimaan vanhojen Putousten taustaääni, joka useimmiten soi, kun sketsihahmo ilmesty lavalle (tää kipale: ) Tota Marja Tyrni -videoo katellessa älysin nyt vasta ekaa kertaa, että Marja Tyrni oli härö hahmo. XD Ei kyl yhtään tullut älyttyy näiden vuosien aikana, kun 8-vuotiaana tulkitsin Marjan sanat kirjaimellisesti. :D Ilmankos moni siitä hahmosta tykkäs, mukaan lukien mun isoveli. XD
Tossa lähiaikoina on alkanut päässä soimaan vanhojen Putousten taustaääni, joka useimmiten soi, kun sketsihahmo ilmesty lavalle (tää kipale: ) Tota Marja Tyrni -videoo katellessa älysin nyt vasta ekaa kertaa, että Marja Tyrni oli härö hahmo. XD Ei kyl yhtään tullut älyttyy näiden vuosien aikana, kun 8-vuotiaana tulkitsin Marjan sanat kirjaimellisesti. :D Ilmankos moni siitä hahmosta tykkäs, mukaan lukien mun isoveli. XD