Elokuvat & Sarjat Putous

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Juu, elikkä siis tänne vaan juttelee jotain Putouksesta liittyvää. Nythän on meneillään taas uus Putous-kausi, ja pari hahmoo tähän mennessä tippunut. Oon huomannut, että Putouksessa olis enemmän parodiahahmoja, eli ettei hahmoja keksittäis täysin omasta päästä, ja että sarja olisi nykyään kaupallisempi, esimerkiksi piilomainonta on huomattavasti suurempaa ja jaksoissa esiintyy hirveesti julkkiksia.

Tossa lähiaikoina on alkanut päässä soimaan vanhojen Putousten taustaääni, joka useimmiten soi, kun sketsihahmo ilmesty lavalle (tää kipale: ) Tota Marja Tyrni -videoo katellessa älysin nyt vasta ekaa kertaa, että Marja Tyrni oli härö hahmo. XD Ei kyl yhtään tullut älyttyy näiden vuosien aikana, kun 8-vuotiaana tulkitsin Marjan sanat kirjaimellisesti. :D Ilmankos moni siitä hahmosta tykkäs, mukaan lukien mun isoveli. XD
 

tuolifani

Uusi
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
47
Reaktioarvo
31
Tää uusi kausi on ollu yllättävän hyvä. Sketsihahmoissaki vaa yks ärsyttävä hahmo tällä kertaa. Harmi vaa että se taitaa olla aika monen suosikki nii siitä ei varmaa heti pääse eroo.

Toivottavasti Dennis voittaa sketsihahmokilpailun
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Ää, mites tänne on näin paljon viestei tullut? D:
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
korttitalo on parasta mitä koko puotushistoriassa on tapahtunut.

mä diilaan, te voitte relaa.

Oon mä tän videon joskus nähnyt. En tosin muistanut tästä videosta paljoa mitään, koska en oo nähnyt tän kun varmaan muutaman kerran. :D

Mä sen sijaan muistan 2. kauden musiikkivideon, sillä sitä tuli paljon katottuu. Eli siis tää:
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Tää uusi kausi on ollu yllättävän hyvä. Sketsihahmoissaki vaa yks ärsyttävä hahmo tällä kertaa. Harmi vaa että se taitaa olla aika monen suosikki nii siitä ei varmaa heti pääse eroo.

Toivottavasti Dennis voittaa sketsihahmokilpailun
Juu. Denniksen hahmo onkin just hyvä. :D

Ite oon huomannut, et nää hahmot, mistä en oikeen tykkää, näyttävät olevan tyyppien suosikkeja, kun ne eivät näytä tippuvan, tosin kylhän nyt Horttanainen tippu. Olis ollut siistii, jos se olis voinut todelta pudotessaan tyynisti: "En ees hengästynyt."
 

meikä

takapihan stalkkeri
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
224
Reaktioarvo
188
Oon mä tän videon joskus nähnyt. En tosin muistanut tästä videosta paljoa mitään, koska en oo nähnyt tän kun varmaan muutaman kerran. :D

Mä sen sijaan muistan 2. kauden musiikkivideon, sillä sitä tuli paljon katottuu. Eli siis tää:
mä oon taas tän puolestaan ehkä kerran aikasemmin kuullut ::---D
 

tuolifani

Uusi
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
47
Reaktioarvo
31
Juu. Denniksen hahmo onkin just hyvä. :D

Ite oon huomannut, et nää hahmot, mistä en oikeen tykkää, näyttävät olevan tyyppien suosikkeja, kun ne eivät näytä tippuvan, tosin kylhän nyt Horttanainen tippu. Olis ollut siistii, jos se olis voinut todelta pudotessaan tyynisti: "En ees hengästynyt."
Oisin ite toivonu Horttanaiselle pidempää kautta. Tykkäsin siitä :D
Pönttö on niin rasittava että se ois saanu lähteä heti ekana
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Oisin ite toivonu Horttanaiselle pidempää kautta. Tykkäsin siitä :D
Pönttö on niin rasittava että se ois saanu lähteä heti ekana
Mun mielest Pönttö on kyl ihan kiva. Tulee mun vanhempien koira mieleen. :D
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Itse tykkään Lapin Patjasta, koska sopivan mielenvikanen hahmo. Denniksen suomenruotsalainen on kans hauska :D Vähiten pidin siitä Päivi Viemäästä; aivan järkyttävä ja ärsyttävä. Ja se Jankka oli periaatteessa Leena Hefner om. Herppeenluoman ja Ymmi Hinaajan kopio.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Itse tykkään Lapin Patjasta, koska sopivan mielenvikanen hahmo. Denniksen suomenruotsalainen on kans hauska :D Vähiten pidin siitä Päivi Viemäästä; aivan järkyttävä ja ärsyttävä. Ja se Jankka oli periaatteessa Leena Hefner om. Herppeenluoman ja Ymmi Hinaajan kopio.
Mun sisko toteskin, että Jankka tippui sen takii, koska se oli Herppeenluoman ja Hinaajan kopio. :D
Mun mielestä Viemää oli hyvä hahmo, koska se oli perus Salkkareiden drama queen. :D Lapin Patjasta en oikein tykkää, tai no, en oo kyl mikään Apulannan-himofanikaan, niin en siksi varmaan sitä hahmoa älyä. :D Tosin oli se hahmo hauska kyl viime jaksos.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Onkse muuten totta, että vuonna 2014 Krista haukkui Jaskaa kulissien takana läskiksi? :D Nimittäin joku silloin aikoinaan kyseisen jakson lähettämisen jälkeen kerto tosta Vauva.fi-keskustelupalstalla. Ei siis aloittaja viitannut mihinkään lähteeseen viestissään, kertoi vain näin tapahtuneen.

Kävi kyl Jaskaa vähän sääliks. Nimittäin yhes jaksos kun jollain näyttelijällä, oisko Rikulla tai Jukalla, ollut näytön paikka ja oli tarkotus esittää, millasii Putouksen näyttelijät ja Jaska oli ennen jakson alkua, niin tää näytön paikalla ollut henkilö vaan eläytyi Jaskan rooliin sanomalla: "Näytänks mä lihavalta?" Ottanut Jaska nokkiinsa Kristan ilkeän kommentin. :D
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Arvasin että Autoseppo tippui nyt viimeisimpänä. Nyt kun tuli uutena tonttu niin siinä olisi potentiaalinen voittaja ehdokas. Ennen tonttua se olisi ollut pönttö, joka tosin ei ole edes minun suosikkini. Suosikkini oli se batman ja autoseppo.
 
Ylös Pohja