Aihe vapaa Rääh

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Uneni olivat taas erinomaisia, en tiedä ees tai en muista hyvin mut saatoin nähdä ainakin pepest ja hessust unta. Ja en saa timppaa taas mielestäni :D tuleekohan tästä taas mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Mitä vittua :DDDDDDDD

NOI ON IHAN KAKSOSET :D huomasin sen kyllä jo aiemminkin joo eipä ihme että viime kesänä ihastuin samiin :DDDDDDDDDDDDD vittu mäkään en melkeen erota kumpi on kumpi XDDDDDDDDDDDD huutista juu ja kolmas siideri varmaan menossa eli hyvä meno
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Mite mul yhtäkkiä nousee näin pahasti päähän vaikka viimeks edes neljä ei tuntunu missää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Oh shieeeet kylläpäs kuunnellaan taas semmosia kappaleita että,,,,, ja juon taas niinku henkihieverissä,,,,, ihan ku mun henki riippuis siitä XDDDDDFFFFF hyvä hyvin menee

Kuuntelin äsken Aerosmithin cryin' ja tulee mieleen j siitä mut nykyään toki mietin vaan timppaa kaikesta joten ööhhhhh. Ihan sama mitä biisiä kuuntelen mietin aina vaan Timppaa timppaa timppaa timppaaaaaaaaaaaaaaaa 😭 en pidä tästä toki kuolasin hessuakin iha vitusti ko katoin äsken noit jaksoi mut nii aaaaaaaaaajdjdkfkfkfk okei D:::::::::

Ok luulen että juon nyt nopeemmin ku silo viimeks et ehk siks tää nousee niin saatanasti päähänjuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Joskus mietin mikä vittu mua vaivaatää kyl oksettaa vähän öh

Mut ikävä baariin ja kavereita noh ei voi muuta ku yksikseen ryypätä itse ssias parempi näin ni voin itkee rauhas eikä tarvi miettii mitä frendit miettii ku ei ne tajuu kuitenkaan koskaan mitään että hahjuu näinpä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
CAUSE I WANT IT ALL
OR NOTHING AT ALL
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 viiitttuuu mikä biisi älkää ny vittu viittikö
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Onks mun okeesti pakko ajatella ihan koko ajan timppaa

Älkää ny vittu viittikö

Miks mä oon tällane vitun tyhmyri
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
On kyl saatanan säälittävää tulla 3-4 siideristä näin känniin :D hups
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
😭😭😭😭😭😭 ei vittu taas tätä saatanaaaa

Aina vaan Timppa. Timppa, timppa, timppa ja timppa. Olispa ees lisää juomaa mutta kun ei

Hitto kun ois,, jotain. En tajuu miten oon vielä huhtikuussakin näin saatanan sekasin timpast hei, en ois uskonu et näin viel käy. Tätä menoa en kyl koskaan pääse yli. Sanokaa mun sanoneen ni oon ens vuonnaki sillee juuh timppa,,, vittu ktotaa vaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Ei vittu saatana jos mul loppu siiderit ny,,,,,,, voivittu kiitti hei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Mitä vittua,,,,, jaaha joudun olee sit koko yön vissii yksin no nice ,,,,,,, voi saatana suurinpiirtein itkin äsken rallilaululle :DDDDDDDDDDD Ei vittu ei näin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
VOI JUMALAUTA

VOI SAATANA VOI VITTU

katoin tosiaan kummelia ja tuli se jakso mis on apulanta musavieraana eli tää
Ja tajusin heti et voi vittu mähän oon nähny ton sillon ku oli kari-ajat :DDDDDDDDDD JOOO SIIS en tiiä mut ku kari oli siin jossain reunalla-leffassa niin katoin sitä sillon varmaa vuonna 2010 ja sit voi vitu!!!!!!! Joo nyt muistan kaiken????????? En muista siis mun mielestä toi terä biisu oli siinä????????? Ja aloin kuuntelee sitä paljon ja sit muistan et katoin tonki youtubesta sillon?????!!!!!!!!!!!!!! Siis oikeesti katoin ja katoin sen varmaan monesti mut tajusin vast nyt ei VITTU

JOO VITTU MUISTAN KAIKEN YHTÄKKIÄ MITÄ VITTUA SIIS ITKEN SILMÄT PÄÄSTÄNI
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Siis muistan yhtäkkiä liikaa mitä vittua siis ihan ku mul olis sillon jo tullu jotenkin outo olo tosta???????????? Siis noista sankareista tossa????? Anteeks mitä vitun vittua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Joo todellakin katoin ton sillon,,,, muistan kaiken ei helvetti ei helvetti en ees.... Apua 😭 lisää viinaa en kestä tätä selvin päin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Että tämmöstä tällä kertaa 😭😭😭😭 kunnon kohtaloa taas tämä kun just muutama päivä sitten aloin miettiä semisti karia. Ei tää oo enää ees mahollista. Enees muistanut tota. En muistanu et kummelit oli tullu vastaan jo tossa vaiheessa. Ihan kamalaa :DDDDFF
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Huudan ku kymmenisen vuotta meni sitte siinä että rakastuin timppaan ja hessuun ihan vitusti :D en tajuu et oon oikeesti nähny ne jo tuolloin ja varmasn aikasemminki mut en silti rakastunu niihin ku vasta nyt :D pelkkää huutista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,792
Reaktioarvo
2,893
Aaaaaaaaaaa oon niin kade ku näin instas jollain Oli yhteiskuvat andyn ja nipan kanssa ja en tajuu miten tai siis aaaaaaaaaaaa haluisin vaan tavata nää kaks sankarii 😭 ihan kamalaa, vittu kun ahdistaa kaikki. Haluun vaan olla niiden kainalos niiku toi oli nipan ja andyn. Miten kukaa pystyy. Emmä ikin kehtais. Tai ehkä mut oon iha liia awkward ja peloissaan et pystyisin koskaan
 
Ylös Pohja