Mielenterveys Rääh tätä mielialanvaihtelua oikeesti

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Ensin ollaan kuukausia totaalisen maassa ja uuvuksissa ja ei saada mitään tehtyä ja sitten se loppuu niin seinään että hämmennyn ja hätäännyn kun saan yhtäkkiä asioita aikaan, en ole väsynyt, kokonaisuudessaan hyvä olo. Melkein liiankin hyvä. Pitäis olla iloinen tästä mutta en ole, ei väsytä, en nuku. Olen vissiin vaan liian tottunut masentuneeseen olotilaan. Ja pelkään tätä että tää tulee ja menee yhtäkkiä. Sormia napsauttamalla. Kohta on kuitenkin taas paska olo.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Hmm joo hyvä olo aina kyllä hämmentää. Tuntuu jotenkin väärältä ja silleen öö joo meillä on sen verran samat aivot että tiiät kenties mitä yritän sanoa xd
 
Liittynyt
23.10.2022
Viestejä
93
Reaktioarvo
49
eikä et oo tosissas, mulla ihan sama homma just nyt. saattaa toki johtua lääkitykestä, että meen ylikierroksilla ja on hyvä olo. tokihan silleen ei pitäis kuulema omahoitajan mukaan olla, joten lääkitys otettiin alas kahessa päivässä (kuulema harkitaan uutta, ei jumalauta) ja nyt pelolla odottelen, että millon taas joudun sellaseen melankoliseen kuiluun, missä ei oo muuta ku tyhjä olo ja mustaa D: jos lohduttaa niin yksin et tässä oo, toivon molempien puolesta että ei tulis ainakaa järkyttävää äkkiromahdusta, tsemppiä.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Joo ja siis naurattaa kun masennuslääkkeissä lukee että itsetuhoisuus ja mielialan lasku on normaaleja ja yleisiä sivuvaikutuksia mut mielialan kohoamisesta pitää mennä lääkäriin:DD
Öhhh joo siis mihin niitä edes otetaan? :D

Mullahan ei ole edes vielä aloitettu sitä lääkitystä, on se hyvä että jo pelkkä suunnittelu saa aikaan tällaisen. ::D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Öhhh joo siis mihin niitä edes otetaan? :D

Mullahan ei ole edes vielä aloitettu sitä lääkitystä, on se hyvä että jo pelkkä suunnittelu saa aikaan tällaisen. ::D
No oikeesti tää xd
Missä menee hyvän olon ja manian raja:D

Onko sulla nyt tulossa sitten lähiaikoina aikaa jonnekin hoitavalle taholle?
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
No oikeesti tää xd
Missä menee hyvän olon ja manian raja:D

Onko sulla nyt tulossa sitten lähiaikoina aikaa jonnekin hoitavalle taholle?
Oon tätä tässä miettinyt :DD

Vasta helmikuun puolenvälin jälkeen sairaanhoitajalle. Lääkärin kanssa näen ehkä kuun lopussa tai maaliskuun puolella. Ei oo vielä aikaa varattuna. Mut jätettiin roikkumaan kuukaudeksi sen viimeisimmän lääkärikeikan jälkeen ja todettiin vaan et pärjäile. Pärjäilen kyllä ei täs mitään... :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Oon tätä tässä miettinyt :DD

Vasta helmikuun puolenvälin jälkeen sairaanhoitajalle. Lääkärin kanssa näen ehkä kuun lopussa tai maaliskuun puolella. Ei oo vielä aikaa varattuna. Mut jätettiin roikkumaan kuukaudeksi sen viimeisimmän lääkärikeikan jälkeen ja todettiin vaan et pärjäile. Pärjäilen kyllä ei täs mitään... :D
Öö tuota jess elikkä tosi hyvä. Ei tuohon sh aikaan onneksi oo nyt kun pari viikkoa, jospa se riittää

Mä täällä taas puolestani vetelen fluoxetiinia huiveliin ja ootan siirtoa eri ihmisellle jonnekkin tässä kuussa. En kyllä tiiä yhtään kun nykyiset on niin mukavia mit tiiän ettei mun anneta jäädä tuonne. Tai rehellisesti en oikein tiedä mitä nyt tapahtuu lol
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Öö tuota jess elikkä tosi hyvä. Ei tuohon sh aikaan onneksi oo nyt kun pari viikkoa, jospa se riittää

Mä täällä taas puolestani vetelen fluoxetiinia huiveliin ja ootan siirtoa eri ihmisellle jonnekkin tässä kuussa. En kyllä tiiä yhtään kun nykyiset on niin mukavia mit tiiän ettei mun anneta jäädä tuonne. Tai rehellisesti en oikein tiedä mitä nyt tapahtuu lol
Hehe, flipperin pallo eiks niin. Toivottavasti ne seuraavatkin ois ihan jees. Ymmärrän kyllä, en ois halunnut lähteä kuraattorilta mihinkään kun on niin ihana ihminen mutta kun se itse sanoi että mulla ei riitä koulutus enää sun kanssasi sori. :/
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Hehe, flipperin pallo eiks niin. Toivottavasti ne seuraavatkin ois ihan jees. Ymmärrän kyllä, en ois halunnut lähteä kuraattorilta mihinkään kun on niin ihana ihminen mutta kun se itse sanoi että mulla ei riitä koulutus enää sun kanssasi sori. :/
Joo se on aina harmi kyllä, jospa sitäolos vielä tuuria ihmisten kanssa jatkossakin
 
Ylös Pohja