Seksuaalisuus & sukupuoli Rasittavaa olla bi

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Juu ku on joku 90 % hetero (eli 90% miehiin päin eli bi) eli ne girl crushit on yleensä vitu lieviä nii bro miksei samantien ois vaa täysin hetero. Mut sit on ne jotkut jotka ei ees oo niin lieviä. Mut suurin osa on semmosii vitu lieviä. Nii bro miks tho. Mul on oikeest ollu ehk viis tyttöö jotka on ollu enemmän ku lieviä ihastuksia ja miehis vastaava luku on viis vitun miljoonaa XDDDDDD huuto naurua

I am uncomfortable

Mutta hyvää pride-kuukautta sitten vaan, my bi ass is: done
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Ärsyttävää joku Alexandraki ni en oo ees vitu rakastunu siihen mut silti ajattelen sitä silloin tällöin lmaoooo i-

Okok
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,382
Rasittaa kans välillä kun en tiedä seksuaalisuuttani, mutten usein koe tarvetta lokeroida itseäni mihinkään, mutta kun ei oikein mistään taida tulla mitään..://
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Rasittaa kans välillä kun en tiedä seksuaalisuuttani, mutten usein koe tarvetta lokeroida itseäni mihinkään, mutta kun ei oikein mistään taida tulla mitään..://
Mä otin kylmästi vaan sen linjan itseni kanssa että kysyin itseltäni oonko ollu ihastunu kehenkään mieheen ja vastaus oli kyllä, sitte kysyin oonko ollu ihastunu kehenkään naiseen ja vastaus oli kyllä, niin olin sillee jaahas biseksuaaleja sitä ollaan sitten ja kitinät veks

Mutta kuten todettu, vituttaahan se siltikin ihan helvetisti ja kriisit on tulilla koko ajan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Äh voi ei. Kuulostaa vähän rasittavalta. :/
Juuh, tälläkin hetkellä varmaan viis ihastusta mulla ja vaan yks niistä on muija. Että tasasta on. En tiedä sitten onko kyseessä mun pakko-oireeni vai miks haluun että kaikki on balanssissa XDDDD vaikka ei tietenkään oikeasti tarvi olla.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,382
Mä otin kylmästi vaan sen linjan itseni kanssa että kysyin itseltäni oonko ollu ihastunu kehenkään mieheen ja vastaus oli kyllä, sitte kysyin oonko ollu ihastunu kehenkään naiseen ja vastaus oli kyllä, niin olin sillee jaahas biseksuaaleja sitä ollaan sitten ja kitinät veks

Mutta kuten todettu, vituttaahan se siltikin ihan helvetisti ja kriisit on tulilla koko ajan
Mäkin ihastun sekä miehiin että naisiin, mutta en siltikään ehkä kutsuisi itseäni biseksuaaliseksi....Ehkä se sukupuoli identiteetti tai sinuiksi tuleminen asian kanssa selkiytyy joskus. En yleensä stressaa siitä, mutta kun joku mies haluais tehdä tuttavuutta enemmän niin silloin tuntuu pikkasen epävarmalta kun en usein haluaisi olla kenenkään kanssa intiimisti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Mäkin ihastun sekä miehiin että naisiin, mutta en siltikään ehkä kutsuisi itseäni biseksuaaliseksi....Ehkä se sukupuoli identiteetti tai sinuiksi tuleminen asian kanssa selkiytyy joskus. En yleensä stressaa siitä, mutta kun joku mies haluais tehdä tuttavuutta enemmän niin silloin tuntuu pikkasen epävarmalta kun en usein haluaisi olla kenenkään kanssa intiimisti.
Ymmärrän. Tietenkin sun ei tarvi olla mitään mitä et koe omakses, oli kyse mistä vaan :) samaistun tohon vikaan lauseeseen kind of. Tai sillee jos tarkotat että et halua olla kenenkään kaa seksuaalisesti. Niin... Mood af. Vaikka en siis täysin aseksuaali olekaan, mut anyway
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,382
Ymmärrän. Tietenkin sun ei tarvi olla mitään mitä et koe omakses, oli kyse mistä vaan :) samaistun tohon vikaan lauseeseen kind of. Tai sillee jos tarkotat että et halua olla kenenkään kaa seksuaalisesti. Niin... Mood af. Vaikka en siis täysin aseksuaali olekaan, mut anyway
Joskus tuntuu että haluaisin mutta sitten taas epäröin ja haluun perääntyä. En oikein tykkää mistää halailusta tai läheisyydestä niin joo, ymmärrän. Toisaalta olis ihan kiva jos joku olisi tukena ja kuuntelisi.
 
Ylös Pohja