Keho Rintaan/sydämen kohalle sattuu/on puristava tunne?

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Eli siis aamulla heräsin siihen kun rinnassa (vasemmalla puolella) oli semmonen emt painostava tunne??? Ei se silleen satu kai mut semmonen epämääränen tunne. Mulla tulee joskus muutenkin et saattaa tuntua tältä mutta ne on kestäny aina jotain pari minuuttia ja nyt on tuntunu koko tän päivän. Sit välillä se säteilee siihen keskelle mut oikeestaan se on vasemmalla puolella. Eikä se ihan koko ajan tunnu vaan menee silleen aaltoilevasti et välillä tuntuu ja välillä tuntuu ihan normaalilta. Oon täällä ihan vainoharhasena et onks se jotain vakavaa tai jotain et tarviiko lääkäriin lähteä. Asiaa ei ainakaan auta se että luin just eilen bilsassa että ihminen voi saada jonkun hiljasen sydänkohtauksen tai jonkun tommosen joka on niinkun sydänkohtaus mut vaan pienemmis verisuonis tai jossain D:
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Itselläkin on tommonen tunne välillä, tosin ei ehkä ihan samanlainen, mutta tuun siitä itekki vainoharhaseks. Jos se jatkuu tommosena niin sitten ehkä alkaisin huolestua, ja lähtisin lääkäriin, mutta useimmiten kun mulle tulee tollanen tunne, niin mietin että oisko mahollista että siitä rintakehän kohalta ois vaikkapa joku lihas kipeenä, jos on vaikka sattunut nukkumaan/istumaan tai makaamaan jotenkin huonossa asennossa. Yritän myös nukkua aina oikealla kyljellä tai selälteni, ettei siihen kohtaan tuu liikaa painoa, koska se on joskus aiheuttanu mulle sydämen kohdalle painostavan tunteen.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Joo luulisin mäkin että on lihaskipua ja sitten kun sitä oikein aattelee niin se pahenee.
Toki jos ei mene ohi/alkaa olemaan kipeä niin kannattaahan se jollekkin näyttää
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
Mulle tullee tota joskus myös. Ihan normaalia lihaskipua pittäis olla ku mulle ainaski tullee tommosta aina sillon ku oon nukkunu surkeessa asennossa.
Toki jos jatkuu tosi pitkään ja pahenee nii sit tottakai lääkäriin.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Samalla linjalla muiden kanssa.

Itselläkin ollut välillä jotain vastaavaa ja mennyt kyllä ohi. Johtunut huonosta istuma-asennosta. Kaikesta terveyteen liittyvästä saan kyllä helposti kaikkia kauhukuvia.
 
Ylös Pohja