Keho Saako sokerointituotteita ostettua mistään ei-nettikaupasta?

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Haluisin aloittaa sokeroimisen, mutta oon nähnyt niitä tuotteita myynnissä vaan netissä, joten mun pitäis sit pyytää äitiä, tai isää tilaamaan niitä mulle ja mieluummin ostaisin vaan ite. D: Ja tarvitseeko oikeasti sen sokerimassan lisäksi myös esim. desinfiointiainetta, aloevera-geeliä, bentoniittisavea, kuorintakinnasta ja nitriinikäsineitä... Kun ainakin yhessä netin pakkausessa noi kaikki kuulu siihen settiin.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Nuo melkein kaikki saa ostettua erillään.
Ainakin nitriinikäsineet(siis niitä kumihanskoja joita käytetään esim sairaalassa jne) ja desinfiointiainetta ja kyllä veikkaisin että aloeverqgeeliä ja kuorintakinyaitakin löytyy. Bentoniittisavesta en tiedä
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Nuo melkein kaikki saa ostettua erillään.
Ainakin nitriinikäsineet(siis niitä kumihanskoja joita käytetään esim sairaalassa jne) ja desinfiointiainetta ja kyllä veikkaisin että aloeverqgeeliä ja kuorintakinyaitakin löytyy. Bentoniittisavesta en tiedä
Joo, mutta kysymys oli tarvitseeko niitä kaikkia oikeasti sokerointiin vai onko vaan rahastusta. D: Ja että saako sitä massaa ei-nettikaupoista.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
823
Sokerointivahaa on helppo tehdä itse, nuo muut tuotteet ei itsessään varmasti oo välttämättömiä. Iho kannattaa kuoria ennen sokerointia ja kosteuttaa sen jälkeen, se ei kuitenkaan vaadi mitään tiettyä tuotetta vaan kuorimiseen käy vaikka se sokeri + hunaja, öljy, rasva tai ihan saippua. Kosteutukseen öljyä, kosteusvoidetta, geeliä mikä nyt omalle iholle sopii.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Sokerointivahaa on helppo tehdä itse, nuo muut tuotteet ei itsessään varmasti oo välttämättömiä. Iho kannattaa kuoria ennen sokerointia ja kosteuttaa sen jälkeen, se ei kuitenkaan vaadi mitään tiettyä tuotetta vaan kuorimiseen käy vaikka se sokeri + hunaja, öljy, rasva tai ihan saippua. Kosteutukseen öljyä, kosteusvoidetta, geeliä mikä nyt omalle iholle sopii.
Kiitos! Mutta en vaan haluis tehä ite, ku koko perhe ihmettelis sitte, että mitä ruokaa mä oikein laitan enkä haluis alkaa niille mitään tommosta selittelemään. :D
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Sokerointivahaa on helppo tehdä itse, nuo muut tuotteet ei itsessään varmasti oo välttämättömiä. Iho kannattaa kuoria ennen sokerointia ja kosteuttaa sen jälkeen, se ei kuitenkaan vaadi mitään tiettyä tuotetta vaan kuorimiseen käy vaikka se sokeri + hunaja, öljy, rasva tai ihan saippua. Kosteutukseen öljyä, kosteusvoidetta, geeliä mikä nyt omalle iholle sopii.
Joo, ja sitruunan mehusta, vedestä ja sokerista saa keitettyä hyvän massan. Joillain ohjeilla se onnistuu kai mikrossakin. Hyvän koostumuksen saaminen voi tosin vaatia useamman kokeilun, ettei jää liian löysäksi tai mene liian kovaksi, tartu käsiin tai suorastaan "hylji" ihoa.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
823
Joo, ja sitruunan mehusta, vedestä ja sokerista saa keitettyä hyvän massan. Joillain ohjeilla se onnistuu kai mikrossakin. Hyvän koostumuksen saaminen voi tosin vaatia useamman kokeilun, ettei jää liian löysäksi tai mene liian kovaksi, tartu käsiin tai suorastaan "hylji" ihoa.
Nämä aineet just, mulla oli ennen hyvä ohje mutten enää sitä löydä tai muista ku en oo jaksanu enää tehdä :/
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Okei, eli niinkuin vähän arvelinkin. Ainoat vaihtoehdot on siis tehdä itse, tai ostaa nettikaupasta. Mieluummin siis pyydän äitiä tilaamaan mulle. Se on mun mielestä vähemmän kiusallista(ja myös helpompaa, tosin kalliimpaa) kuin jos tekisin sitä ite ja kaikki tulis ihmettelemään mitä mä teen ja haluis maistaa ja joutuisin selittää niille ihan hirveesti kaikkee, ku ne on niin pienii ja uteliaita. Toisaalta voihan ne alkaa udella siinäkin vaiheessa, kun paketti saapuu postissa, koska ne haluaa tietää, mitä siellä on ja kattoa, kun avaan sen, joka on kyllä myös kiusallista...
 
Ylös Pohja