Sain eilen dickpicin

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,595
Reaktioarvo
6,502
Sain mun kaverilta lissää ton tasosia kuvia
Mua ei ennää ees haittaa vaikka niitä kuvia tulis kuhan pääsen vaa kokee sen ilon et saan lähettää nää jollekki 😂😂
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Onpa turhan oloinen työkalu, kananmunaleikkurin vielä ymmärtää, mutta että banaanille.. tietty tuollahan voinee myös kurkut ja muut pehmeät pilkkoa..hmm..
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,399
Reaktioarvo
965
Haha miten en ite oo tajunnu laittaa tommosia ::D

Joku ruottalainen muuten yhtenä päivänä soitteli snäpissä videopuhelua ja runkkas???:D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Haha miten en ite oo tajunnu laittaa tommosia ::D

Joku ruottalainen muuten yhtenä päivänä soitteli snäpissä videopuhelua ja runkkas???:D
Mun oma suosikki on jotain tän tyylistä:

"Aika pahan näkönen :/ ooks käyny näyttää lääkärille tai kysyy saisko vaikka apteekista jotai tohon?"
Tekisin teinä rikosilmoituksen, tuosta tuli laitonta vuodenvaihteessa ja on rinnastettavissa seksuaaliseen ahdisteluun, varsinkin jos on alaikäinen vastaanottaja.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,595
Reaktioarvo
6,502
Tekisin teinä rikosilmoituksen, tuosta tuli laitonta vuodenvaihteessa ja on rinnastettavissa seksuaaliseen ahdisteluun, varsinkin jos on alaikäinen vastaanottaja.
Joo jos niille ihimisille ees tehtäis mittää... Ei tällä hetkellä hyvältä näytä D: Vaikka hyvähän se ois jos ne rikosilmotukset johonki johtais.

Ulkomaalaiset on niitä jotka lähettää niitä aika palijon nii sekkää ei kauhiasti auta asiaa :'D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Joo jos niille ihimisille ees tehtäis mittää... Ei tällä hetkellä hyvältä näytä D: Vaikka hyvähän se ois jos ne rikosilmotukset johonki johtais.

Ulkomaalaiset on niitä jotka lähettää niitä aika palijon nii sekkää ei kauhiasti auta asiaa :'D
Kertoo paljon niiden ihmisten kulttuurista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
En oo tainnu ikinä elämässäni saada vielä suoraan itselleni dickpicciä. Muualla netissä on kyllä tullu vastaan pyytämättä, mutta ne ei ollu lähetetty mulle siis. Tuntuu että oon tässä varmaan aika harvinainen tapaus :D 25-vuotiaaksi sentään selvinny ilman tollasia (mutta irl häirintää tietenkin kohdannut silti)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,595
Reaktioarvo
6,502
En oo tainnu ikinä elämässäni saada vielä suoraan itselleni dickpicciä. Muualla netissä on kyllä tullu vastaan pyytämättä, mutta ne ei ollu lähetetty mulle siis. Tuntuu että oon tässä varmaan aika harvinainen tapaus :D 25-vuotiaaksi sentään selvinny ilman tollasia (mutta irl häirintää tietenkin kohdannut silti)
Joo määki kyllä oon ihimetelly ku tähän asti olin selevinny iliman et saan niitä :D
Onnekkas yksilö olet!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,595
Reaktioarvo
6,502
Näytin toiseksi lemppari työkaverille tän keskustelun heti ku palasin tauolta (kukaan muu ei ollu näkemässä nii äkkiä pakko ku hihittelin tälle palatessani) ja kotia tultua lemppari työkaverille koska kaikkien pitää nähä :'D
Haha saa sitä näyttää :D Kaikkien pittää saaha malliesimerkki siitä miten näitä ällöttäviä ihimisiä kohellaan hah
 
Ylös Pohja