Tyyli Sain jostai hirvee innostukse muuttaa mu ulkonäköö ::'D

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Hmmh mistäköhä seki ny vaa yks kaks tuli ku aijemmi e oo jaksanu välittää ollenkaa :'D

Hiukset ois varmaa iha kiva värjät jonku muun väriseks mut mun tuuril ei ne sopis enk varmaa ees sais :'D

(juu sori tää aihealue voi olla väärä :' D)
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Tee se. Tyylin muuttaminen on virkistävää, etenkin hiustyylin/-värin muuttaminen tekee jo ison vaikutuksen. Ja jos niistä tulee ihan kamalat, ne kyllä kasvavat takaisin.
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Harkitsen myös pehkon värjäämistä! Millaista lookkia suunnittelet?
Värjää ihmees jos haluut :D! Minkä väriseks sää harkihet se värjäämist :D?
En oikeen tiiä, vois se ehk vähä kaukana mistää luonnolisest väristä olla kyl xd
Eri asia sopisko se mul mut eihä se ny iso ongelma mul oo aijemminkaa omli et hiukset ei oikee oo kiva näköset xd
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Värjää ihmees jos haluut :D! Minkä väriseks sää harkihet se värjäämist :D?
En oikeen tiiä, vois se ehk vähä kaukana mistää luonnolisest väristä olla kyl xd
Eri asia sopisko se mul mut eihä se ny iso ongelma mul oo aijemminkaa omli et hiukset ei oikee oo kiva näköset xd
Itse vaalentaisin näitä, mutta en tiedä vielä sävystä. Ainoa harmi on se että kuluttaa kyllä hyvin hiusta. Ooh kuulostaa jännältä, sanoisin että tee se!
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Itse vaalentaisin näitä, mutta en tiedä vielä sävystä. Ainoa harmi on se että kuluttaa kyllä hyvin hiusta. Ooh kuulostaa jännältä, sanoisin että tee se!
No kyl se kiva sävy varmast löytyy viel :D! Nii, no oha se puoli vähä harmi :/
Täytyy pistää iha kunnol harkintaa kyl ::D
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
No kyl se kiva sävy varmast löytyy viel :D! Nii, no oha se puoli vähä harmi :/
Täytyy pistää iha kunnol harkintaa kyl ::D
Todellakin! Meinaatko käydä kampaajalla vai värjätä itse? Pitäiskö varmaan myös hieman lyhentää tätä reuhkaa samalla ::D
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Todellakin! Meinaatko käydä kampaajalla vai värjätä itse? Pitäiskö varmaan myös hieman lyhentää tätä reuhkaa samalla ::D
Kampaajalla kyl kävisi jos jotai haluisi hiuksii ::D xd
No tuskinha siitä mittää haittaa o, ja voisha se sitte näyttää siistimmältäki :D (jos sitä haluaa :D)
 
Ylös Pohja