Se työharjoittelu loppuikin lyhyeen (+ asiakas-painajainen)

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Opettaja soitti eilen iltapäivällä, käski tulla koululle klo 10 ja näin tehtiin.
Opettaja sanoi, että on parasta keskeyttää tämä työjakso, koska paikka ei ollutkaan oikeanlainen. Toisin sanoen teen loppukevään YTO-opintoja. Jee.
Ei kyllä kauheammin haittaa, ettei enää jatku tuolla. Oli aika epämukavaa, liian paljon asiakkaiden kanssa puhumista.

TÄSTÄPÄ AASINSILTANA:
Eilen, noin 10-11 väliin tiskille tuli asiakas. Hän nojasi vitriinin lasiin, ja menin kysymään, mitä hän haluaisi. Hän jokelsi jotain, mistä en tajunnut kuin juuri ja juuri sanan "perunarieska". Eli ei paljoa. Äijä näytti olevan joko umpihumalassa tai saanut kohtauksen. Siinä arvuuttelin, mitä hän haluaa vilkuillen anovasti liikkeen omistajaa, joka palveli edellisiä asiakkaita. Olin melkein 98% varma, että äijällä oli jonkun sortin aivohalvaus tms, koska puheesta ei saanut mitään itua irti.
Vihdoin omistaja pääsi auttamaan, ja tälle tämä äijä sanoi jotain tähän suuntaan: "Ei tyttö tainnut ymmärtää, oon vähän humalassa", ja minä seisoin siinä ajatellen "AI VÄHÄN HUMALASSA" (ja "vai että 'tyttö'"). Vihdoin tämä kaljalärvi sai kommunikoitua, että halusi perunarieskoja. Omistajan kysyessä, montako hän haluaa, äijä vastasi (juuri ja juuri ymmärrettävästi) "Kolme. Eikun neljä, eikun viisi".
Juopon lähdettyä yritin laskea, monestiko tämä oli maininnut olevansa "vähän humalassa". Aivan aivan, vähän vain, eihän se pysynyt melkein edes pystyssä.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
mieluummin sitä tekee ytoja, ku on sellases paikas mis ei tykkää olla D: onneks se keskeytettii ni sun ei enää tarvii mennä sinne. vähemmästäki on epämukavaa, ni siihen viel känniset äijät ni hyrrrr... 👀
 
Ylös Pohja