Ihastuminen SHIT SHIT SHIT MITÄ TEEN

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
No kun en mää oikeestaan koskaa oo uskonu mun mahiksiin :') Alunperin mun ei edes pitäny kertua sille mun tunteista mut sit se meniki JUST ton tietyn lapun kääntämään suomeksi ku olis ollu monta kertaa nii monta muuta ihan turhaa lausetta jotka ois voinu kääntää nii eiiiii xD
älä vielä luovuta!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Okei oon nyt taas ihan kauhian stressaantunu:'D Tää stressaa mua enemmän ku historiankoe johon en oo saanu kunnolla luettua (nimenomaan tän takia) xDDD
Entä jos se taas vaa ehtii lähteä?? Siis et vaikka unohti?? Ei kai se voi unohtaa tällasta asiaa.
Mitä jos joku muu juttu ihan mikä tahansa mennee vaa pieleen??? Ödgjwofwöfnaädnaäfekwodnsöaödnfbwkwof
En mää pysty tähän äääääää
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Okei oon nyt taas ihan kauhian stressaantunu:'D Tää stressaa mua enemmän ku historiankoe johon en oo saanu kunnolla luettua (nimenomaan tän takia) xDDD
Entä jos se taas vaa ehtii lähteä?? Siis et vaikka unohti?? Ei kai se voi unohtaa tällasta asiaa.
Mitä jos joku muu juttu ihan mikä tahansa mennee vaa pieleen??? Ödgjwofwöfnaädnaäfekwodnsöaödnfbwkwof
En mää pysty tähän äääääää
ihastuneet ihmiset huoh...
Mutta siis kyllä kaikki menee hyvin ja muistuta sitä jos vaan kykenet.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ei halvattu mää oon ihan luuseri 😭😭 En mää uskaltanu
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Okei okei okei okei rauhotu rauhotu rauhotu
Huomenna on periaatteessa melekee normaali päivä ku on kuvista. Sillä on tietääkseni kuviksen töitä kesken joten mää pyydän sitä sillon juttelee. Tai no toki mun pittää eka varmistaa et se tullee sinne.
Aaaaaa oon niin pettyny itteeni et oikiasti itken. Miks en vaan menny sen perään ja sanonu et nyt oikiasti jutellaan ja saat luvan mennä sillä myöhäsemmällä bussilla.
Mun kädet tärisee 😭 Hankala ees kirjottaa tätä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Saa nähä uskallanko sanua mittää huomennakaan
Itkettää
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Siis ku kävelin sen perässä se aina hidasteli ja pysähteli et emt oottiko se et mää tuun sanomaan sille jotaki.
Mut ei, määhän vaan panikoin ja lähen pois
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Lmao tein ton Demin rakkaustestin ja sain tulokseksi 000 eli hän rakastaa minua :DDD
Maybe I should stop
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Huoh come on ei jaksais odottaa taas keskiyöhön....
Kysyin siis et tuleekse huomenna kouluun
Oikiasti mun pittää varmaan vaa pakottaa itteni puhumaan
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Kuten mää jo tiesinki nii tunne ei ollu molemminpuolinen

Mut asia mitä en tiennyt oli se et se oli jo arvannu sen asian aikasemmin ja oli sen takia käyttäytyny kylmemmin mua kohtaan et se ois vaikeammin tykättävä mut se ei ollu kuvitellut et mää aattelisin sen inhoavan mua
Ja siis se sano et se oli kääntäny KAIKKI aikasemmatki asiat mitä mää olin sille koreaksi sanonu 😂
Mut se oli jotenki tosi ihana tossa tilanteessa. Et voisin sanua et se meni hyvin
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Se sano mulle et se tietää et se on murskaava tunne kuulla se asia ku se ite oli kuulemma samanlaisessa tilanteessa ollu :')

En tiiä sillee toisaalta tuntuu pahalta ja toisaalta ei ku olin kummiski takonu omaan päähäni nii pitkää et ei mulla oo mahiksia siihen ja se ei tykkää musta. Ja siis ku se kummiski oli tosi ymmärtäväinen
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Miks oon tämmöne xD
Tietääkseni pakkien jäläkee kuuluis olla kauheen heartbroken ja selitellä et no ei se muutenkaa ollu hyvä tyyppi nii eiiii ku määhän vaa hymyilen ku hölmö ja suunnilleen onnistun tykästyy siihen vielä entistä enemmän lmao
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Voi ei ):
Mutta saitpahan tunnustettua, olisin sinuna superylpeä itsestäni! Ei se helppoa ole, mutta siinä taitaa saada sellaisen tyydyttävän "selkoisuuden" asioiden laitaan eikä tarvitse enää elää epätietoisuudessa :0

Mites, jos saa kysyä että ootteko nyt vaan kavereita vai..?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Voi ei ):
Mutta saitpahan tunnustettua, olisin sinuna superylpeä itsestäni! Ei se helppoa ole, mutta siinä taitaa saada sellaisen tyydyttävän "selkoisuuden" asioiden laitaan eikä tarvitse enää elää epätietoisuudessa :0

Mites, jos saa kysyä että ootteko nyt vaan kavereita vai..?
No joo ja + aikasemmat kokemukset on ollu nii paskoja et varmaan siksiki mun olo on enemmä helpottunu ja oon ilonen et se ei vihaa mua eikä ylipäätään aattele mittää pahhaa musta

Ja joo mää kysyin siltä et no ollaanko kavereita se sano et se riippuu musta ja sanoin et mulle se käy :D Joten kaikki on fine nyt
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
No joo ja + aikasemmat kokemukset on ollu nii paskoja et varmaan siksiki mun olo on enemmä helpottunu ja oon ilonen et se ei vihaa mua eikä ylipäätään aattele mittää pahhaa musta

Ja joo mää kysyin siltä et no ollaanko kavereita se sano et se riippuu musta ja sanoin et mulle se käy :D Joten kaikki on fine nyt
No mutta on sekin hieno taito ottaa tuollaiset tilanteet positiivisen kautta :D
Hyvä että oli pehmeä laskeutuminen kovalle tilanteelle
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
No mutta on sekin hieno taito ottaa tuollaiset tilanteet positiivisen kautta :D
Hyvä että oli pehmeä laskeutuminen kovalle tilanteelle
Joo no onhan se :'D
(Tää on varmaan eka kerta ku pystyn niin tekemään mutta siis...)
Ja jep, oon ilonen et tää meni tällä tavalla
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Huoh mun kaveri on vaa sillee "älä nyt vielä luovuta ku kyl se suhun voi ihastua" niinku plz don't give me false hope D: Musta tuntuu jo valamiiksi siltä et suunnitelma päästä yli on tuhoon tuomittu lmao.
Varmaan se sydämen särkyminen ois ollu parempi vaihtoehto xDDD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
En tiiä aloin tässä miettii nii tajusin muuten et mun käytös sitä kohtaan on ollu ihan erilaista ku mitä aikasemmi ku en ollu siihen ihastunu. Tai siis et reagoin sen kylmään käytökseen sillee et käyttäydyin tosi varovaisesti ja en puhunu palijoa enää ja vetäydyin ja kyselin koko ajan et onko kaikki ok ja teinkö jotaki väärin ja tuskin uskalsin hengittää. Jos oisin samanlainen ku yläasteella nii mun vastaus sen kylmään käytökseen ois ollu aggressiivisuus ja väkivalta... Mut koska en oo sellane enää nii sen takia mun pelko ja epävarmuus tullee helepommin esille.
Musta tuntuu et nyt mää voin varmaan olla vapaammin sen seurassa ainaski jos se ei jatka sen tylyä käytöstä :'D En usko että jatkaa, eihän sillä oo siihen enää mittää syytäkään
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
En tiiä aloin tässä miettii nii tajusin muuten et mun käytös sitä kohtaan on ollu ihan erilaista ku mitä aikasemmi ku en ollu siihen ihastunu. Tai siis et reagoin sen kylmään käytökseen sillee et käyttäydyin tosi varovaisesti ja en puhunu palijoa enää ja vetäydyin ja kyselin koko ajan et onko kaikki ok ja teinkö jotaki väärin ja tuskin uskalsin hengittää. Jos oisin samanlainen ku yläasteella nii mun vastaus sen kylmään käytökseen ois ollu aggressiivisuus ja väkivalta... Mut koska en oo sellane enää nii sen takia mun pelko ja epävarmuus tullee helepommin esille.
Musta tuntuu et nyt mää voin varmaan olla vapaammin sen seurassa ainaski jos se ei jatka sen tylyä käytöstä :'D En usko että jatkaa, eihän sillä oo siihen enää mittää syytäkään
Tai siis uskon et nyt mun ei tarvi tavallaan pyrkiä peittää mitään eikä mun tarvi miettiä ja stressata turhaan sen ja mun omaa käytöstä
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
no toihan meni loppupeleissä tosi hyvin! tai varmasti tuntuu inhottavalta, ettei nyt tykänny takas (ainahan sitä toivoo, että ihastus tykkäis takas), mutta mie haluun uskoo, että teistä tulee hyviä kavereita vielä :)! ja mie myös uskon hyvin vahvasti, että sie tuut löytää sen oikeen, joka on ihan täpinöissään siusta! tää henkilö ei nyt sattunu olee se.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
no toihan meni loppupeleissä tosi hyvin! tai varmasti tuntuu inhottavalta, ettei nyt tykänny takas (ainahan sitä toivoo, että ihastus tykkäis takas), mutta mie haluun uskoo, että teistä tulee hyviä kavereita vielä :)! ja mie myös uskon hyvin vahvasti, että sie tuut löytää sen oikeen, joka on ihan täpinöissään siusta! tää henkilö ei nyt sattunu olee se.
Nää oot ihana, kiitos :3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Äärkrkwjdsöfbs mää en ymmärrä
Mää aattelin et kaikki on ihan okei nyt meijän välillä mut vissiin sitä kaivelee vielä joku asia??? Niinku se on välillä hirveen tyly mulle taas. Ei välttämättä kasvotusten mut esim jos juttelen sen kaa jostaki snäpissä (toki joo hankala päätellä kirjoitetun tekstin perusteella et millä sävyllä se asiat sanoo mut se on ruvennu töksäyttää asiat vaa sillee oudosti) ja sit ku mun kaverilla oli synttärit ja mää kysyin siltä et "No miltäs nyt tuntuu ku oot 17" (kyseessähän on semmone inside joke et aina kysellään et no miltä tuntuu yms) nii sit mun ihastus vaa melekeen vihasen kuulosesti kommentoi vierestä et "Miltä sen muka pittäis tuntua sehän on vaa yks vuosi lissää ei siinä oo mittää erityistä" ja olin ihan hämmentyny et mikä ihime sillä on.
Sillee suurimman osan ajasta se on normaalisti mut sit välillä se tekkee tommosia iha ihime temppuja D: En ymmärrä
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Äärkrkwjdsöfbs mää en ymmärrä
Mää aattelin et kaikki on ihan okei nyt meijän välillä mut vissiin sitä kaivelee vielä joku asia??? Niinku se on välillä hirveen tyly mulle taas. Ei välttämättä kasvotusten mut esim jos juttelen sen kaa jostaki snäpissä (toki joo hankala päätellä kirjoitetun tekstin perusteella et millä sävyllä se asiat sanoo mut se on ruvennu töksäyttää asiat vaa sillee oudosti) ja sit ku mun kaverilla oli synttärit ja mää kysyin siltä et "No miltäs nyt tuntuu ku oot 17" (kyseessähän on semmone inside joke et aina kysellään et no miltä tuntuu yms) nii sit mun ihastus vaa melekeen vihasen kuulosesti kommentoi vierestä et "Miltä sen muka pittäis tuntua sehän on vaa yks vuosi lissää ei siinä oo mittää erityistä" ja olin ihan hämmentyny et mikä ihime sillä on.
Sillee suurimman osan ajasta se on normaalisti mut sit välillä se tekkee tommosia iha ihime temppuja D: En ymmärrä
Voithan sä kysyä siltä et vaivaaks sitä joku asia jos se rupee oleen pitkään tommonen
 
Ylös Pohja