Aihe vapaa Suositelkaa halpaa ja kestävää puhelinta

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
Pitäisi hankkia vanhan hajoamisen takia uusi puhelin.
Sopiva hinta olis noin 100€.
Pitäis olla kahen vuoden takuu ja kestävä puhelin. Mun käytössä puhelin saattaa rikkoutua yllättävänkin nopeasti, eikä mulla oo varaa hankkia koko ajan uusia puhelimia.
Ei väliä muuten, että onko puhelin kuin hyvä. Kamera, tallennustila, RAM jne. ei väliä. Älkää suositelko hyvää, suositelkaa halpaa ja kestävää. (Halpa, mutta ei kestävä ei ole halpa vaan todella kallis)

Vinkit tulee tarpeeseen
Kiitos
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
suosittelen hankkimaan panssarilasin ja suojakuoret
 
Viimeksi muokattu:

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
Harkitsen Oneplus Nord N100-puhelinta. Kannattaako?
Suojakuoret ja panssarilasin sais
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Faktahan on se, että nykyään puhelimet kestää vain tietyn ajan ja tietynlaista käyttöä. En tiiä, millasta sun käyttö sit on, mutta mikään puhelin ei kovin kauaa kestää jatkuvaa pudottelua, heittelyä, kastumista jne. - paitsi ehkä CAT-puhelimet, jotka nekin on vähän kalliimpia. Mitä halvempi puhelin on, sitä helpommin se yleensä hajoaa, vaikka ei ne tonninkaan puhelimet kovakourasta käsittelyä kovin kauaa kestä

Itse ostaisin vaikkapa tuon OnePlus Nord N100, siihen kunnon kuoret ja panssarilasin. OnePlussan puhelimet on yleensä hyviä

Miettisin sinuna myös tilanteita, joissa puhelin yleensä hajoo ja sen jälkeen, että voisko sitä hajoomista ehkästä ennalta. Ite en paljoo puhelimia hajota, enkä ihan ymmärrä, miten kaveritkin siinä onnistuu, joten parempii vinkkejä en oikein voi antaa
 
Ylös Pohja