Täällä on kyyyyylmäääääää

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Jäädyn ku mun huoneessa on varmaa joku 15°C

Ja mulla on kaks peittoo ja kuumavesipullo sängyssä ja pandapörrösukat jalassa🥲 Silti tärisen
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Täällä sama tilanne. Lattia on jääkylmä ja olotilaa voisi kutsua lämpimäksi ehkä silloin, jos on toppavaatteet päällä täällä sisällä. Öisin nukun kolmeen peittoon käpertyneenä ja koira viedään ulos vain pakolliseksi ajaksi, kissa ei ole käynyt ollenkaan ulkona muutamaan päivään.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Mulla oli kanssa joku aika sitten tosi kylmä mun asunnossa. Lämpökeskuksessa oli jotain rikki, lisäks vanhoista ikkunoista vetää. Lämmitys on nyt onneks korjattu, mut ikkunoista ja ovista tulee edelleen kylmää. Lämpötila on sentään noussu pari astetta, mut ei siellä tarkene ilman villapaitaa vieläkään
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mulla oli kanssa joku aika sitten tosi kylmä mun asunnossa. Lämpökeskuksessa oli jotain rikki, lisäks vanhoista ikkunoista vetää. Lämmitys on nyt onneks korjattu, mut ikkunoista ja ovista tulee edelleen kylmää. Lämpötila on sentään noussu pari astetta, mut ei siellä tarkene ilman villapaitaa vieläkään
No hyi kamala 🥶
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Mun auton akku ei tykännyt pakkasista. Oon käynnistänyt auton tänä vuonna 3 kertaa, yhden kerran työntämällä ja kahdesti apuvirralla.
 
Ylös Pohja