Täällä on lähes kolmekymmentä astetta lämmintä D:

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Täällä päin on jo 25°C, toisaalta ihan kiva että kesä tulee mutta sisällä tulee olemaan aika tukalat oltavat D: lisäksi kaneille pitäisi taas alkaa keksimään viilennys keinoja helteiden varaan.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Kuka menee talvitakki päällä ulos 😵
Mä menin joskus kutosluokalla vielä tähän aikaan vuodesta ja tälläsillä säillä ulos kunnon toppatakissa ja toppaulkohousuissa. Kaikki vaan tuijotti mua ja ihmetteli et miten pystyn ja sano et saan lämpöhalvauksen. :D Kuitenkin aina kaikissa suomalaisten tekemissä kesäsketseissä, -sarjiksissa yms. vitsaillaan et kesällä on niin kylmä et pitää laittaa talvivaatteet päälle kun menee ulos. Siinä Einon ja Aapelinkin yhessä kesäbiisissä ne vaan oli siellä ulkona talvivaatteissa ja laulo "välil Suomes on kylmempi ku jouluna" mut sit oikeesti en oo nähnyt kenelläkään muulla talvivaatteita ja sit ku mulla on niin kaikki sit vaan kattoo ihmetellen yms. :D Ja sit ne samat tyypit yleensä pian valittaa kuinka nyt kesällä on ihan sika kuuma.

Nytki käytin vielä tällä viikolla ulkohousuja koulussa ku oli niin kylmä ja sitäki oudoksuttiin. Ja sit maanantaina ku oli liikkaa ja laitoin tunnin jälkeen ulkkarit niin kaikki tytöt sano et oon hullu ja saan lämpöhalvauksen. Mut ku menin ulos niin oli viileetä ja sato.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Täällä on 26°C. Varjossa ja tuulenvireen kanssa ihan okei, mutta suorassa auringonpaisteessa tuntuu, että syttyy ilmiliekkeihin, jos siihen jää liian kauaksi aikaa seisoskelemaan...
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Huhhuh. :O
Täälläkin on ollut tänään korkeimmillaan 24 astetta. Semmonen mukavan lämmin, ei (ihan) liian kuuma. Nyt tuulee jonkun verran.
 
Ylös Pohja