Aihe vapaa Tältä musta tuntuu:

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,401
Reaktioarvo
965

Kuunneltaa oikeasti😭

En oo ikinä itkeny laululle näin paljoa tai kuunnellu mitään muuta tyyliin 10x putkeen

Pitäs vissiin nukkuak
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Oon kuunnellut :D en samaistunut kaikkeen mutta osaan kyllä tuosta biisistä. "Can't think i'm pretty" oli silloin kyllä sellainen lause johon tajusin samaistuvani jotenkin.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,401
Reaktioarvo
965
Oon kuunnellut :D en samaistunut kaikkeen mutta osaan kyllä tuosta biisistä. "Can't think i'm pretty" oli silloin kyllä sellainen lause johon tajusin samaistuvani jotenkin.
Tää lause kyllä oli ihan liian samaistuttava :Dd

Oli kyllä ihana herätä aamulla silmät aivan turvonneina kouluun ::)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Tää lause kyllä oli ihan liian samaistuttava :Dd

Oli kyllä ihana herätä aamulla silmät aivan turvonneina kouluun ::)
Silleeb tossa vasta tajus kunnolla että aivan, jos oot läski ni sä et edes oikeen saa ajatella olevas nätti tai nii, et sinänsä et saa.. ja sit olin sillee mitä vittuu?????? Laihat saa kyl ajatella olevansa nättejä mut jos oot vähänkin läski ja ajattelet et oot nätti niin sit se ei oo enää ok..
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,401
Reaktioarvo
965
Silleeb tossa vasta tajus kunnolla että aivan, jos oot läski ni sä et edes oikeen saa ajatella olevas nätti tai nii, et sinänsä et saa.. ja sit olin sillee mitä vittuu?????? Laihat saa kyl ajatella olevansa nättejä mut jos oot vähänkin läski ja ajattelet et oot nätti niin sit se ei oo enää ok..
No tämäpä. Ja silleen että jos oon vähän läski enkä sano olevani ällöttävä ja ruma niin se on jotaki överi body positive paskaa ja epäterveellistä :D? Tai silleen pitäs vaan äkkiä laihuttaa kaikki ylimääränen pois että vois olla vihaamatta itteä (muitten mielestä) :D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,034
Reaktioarvo
8,494
No tämäpä. Ja silleen että jos oon vähän läski enkä sano olevani ällöttävä ja ruma niin se on jotaki överi body positive paskaa ja epäterveellistä :D? Tai silleen pitäs vaan äkkiä laihuttaa kaikki ylimääränen pois että vois olla vihaamatta itteä (muitten mielestä) :D
Kehopositiivuus-ajattelu on tehnyt paljon väärää. Superläskit, joilla BMI ennustaa ylihuomista sydänkohtaukseen, ovat tehneet siitä normin, mutta ihmisten kauneuskäsitys on ihan toista: pullukka on ok, moni ihminen on pyöreä ja se on ok, mutta ne twatterissa ja tiktokissa "läski on kaunista"-tekevät karhunpalveuksen, koska he ovat aivan oikeasti ällöttäviä jopa vanhempiensa mielestä. Laiskuus on uusi pop, ja media huudattaa sitä, koska saa myytyä mainoksia.
Sinä olet jotain 15 ja olet ollut 15 vuotta altis kaikelle mainonnalle, kehopositivisuus oli ihmisille jotka ovat vammautuneet tai rujotuneet onnettomuuksissa, ei "haluan olla kelan syöttämä läskipaska"-ihmisille. 15-vuotias saa olla mitä on, ja saat olla mitä olet vielä 55-vuotiaana. Älä usko mainoksia, älä usko mitään muuta kuin itseäsi. Ole mitä olet.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
No tämäpä. Ja silleen että jos oon vähän läski enkä sano olevani ällöttävä ja ruma niin se on jotaki överi body positive paskaa ja epäterveellistä :D? Tai silleen pitäs vaan äkkiä laihuttaa kaikki ylimääränen pois että vois olla vihaamatta itteä (muitten mielestä) :D
Joo ei todellakaan oo noin! Älä usko niitä. Itekin sitä yritän just tässä et en usko..
 
Ylös Pohja