Syvälliset Teijän pahin pelko?

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Mun ihan kaikista pahin pelko on se että en tulis jostain syystä koskaan saamaan lapsia, mä oon miettinyt että alan kohta olla jo sen ikäinen että sitä ensimmäistä lasta pitäs alkaa jo miettimään ja pitäs varata aikaa gynelle jotta se voi sit kattoa et on kaikki kunnossa eikä sen puolesta ainakaan estettä lapsen saannille
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
pelkään että läheisilleni kävisi jotain. pelkään etten pääse irti opiaattikoukusta, mokaan koulun eikä musta tule ikinä mitään. pelkään myös etten saa ikinä lapsia, mies on mua sen verran vanhempi ettei montaa vuotta oo aikaa saada itteään kasaan ja tulla paksuksi.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
822
Että lemmikit kuolee tapaturmaisella tavalla, loukkaantuu pahasti tai jää kitumaan jossain missä ei ole hätälopetusmahdollisuutta.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
avokin kuolema. tiedän et en pääsis yli vaan mun mielenterveys romahtaisi täysin. pelkään kans sitä et jos sille käy muuten jotain, joutuu tyyliin kolariin ja halvaantuu tai sairastuu vakavasti. harvoin on päivää etten ajattelis tätä kauhuissani.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
791
Reaktioarvo
754
Mulla oksentaminen on niin paljon kauhua aiheuttava, että joissain tilanteissa toivon kuolemaa enemmän kuin oksentamista.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Mun pahin, ja ehkä realistisin pelko on se, että joku ylempi taho onnistuis viemään kaikki ihmisten oikeudet, ja jouduttais elämään kuin teuraseläimet koko loppuelämä. Mutta tämmöstähän tää nykypäivä välillä meinaa olla..
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Se, että en saavuta elämässäni mitään ja kaikki (minä mukaan lukien) pettyvät minuun.
 
Ylös Pohja