Elokuvat & Sarjat Tiedättekö lastenohjelman Ankkaotuksesta?

Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Siis miten ihmeessä en oo ees huomannut näitä viestejä??? :D Oikeesti en muista ees saaneeni ilmotusta näistä. D: Huomasin vaan äsken stalkatessani vierailijoiden tekemisiä, että joku oli lukenut tätä keskustelua niin päätin itekki avata taas tän kesun. Mut siis se on toi! Vihdoin löyty se oikea! Kiitos ihan sikana @Nyyrikki (Lainataanko ihmisiä varasijassakin näin? En oo varma D:) ja muutenki kiitos, kun te varaanit autoitte löytämään tän ja kommentoitte tätä keskustelua!

Ja muutenki ihanaa et Nyyrikki loit ton käyttäjän ja vastasit etkä vaan pitänyt omana tietonas, koska en ois kyl ite tota löytänyt. D: Oon niin ilonen että vihdoin löysin ton Ankkaotuksen. :D Ja muutenkin kiitos et ootte kommentoineet tätä keskustelua ja kaikkee. En ois ikinä uskonut, et Ankkaotus herättää näin paljon mielenkiintoa. Pystyisköhän tota kattomaan jostain? :D
Mä mietinkin useaan otteeseen, että oletkohan sä nähnyt nämä viestit ja tuon vihdoinkin tapahtuneen mullistavan läpimurron. :D Tosiaan kiva, että mysteeri loppujen lopuksi selvisi. Hyvä @Nyyrikki 🙌
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mä mietinkin useaan otteeseen, että oletkohan sä nähnyt nämä viestit ja tuon vihdoinkin tapahtuneen mullistavan läpimurron. :D Tosiaan kiva, että mysteeri loppujen lopuksi selvisi. Hyvä @Nyyrikki 🙌
Heh, näin pääs jostain syystä käymään. :D Sit kans tohon aikaan en muutenkaan aina jaksanut käydä Varasijassa ja tais olla jotain koulujuttui. Ja sit en jaksanut käydä vielä kyselemässä niiltä kirjastotädeiltä yms. ja aattelin et vasta sen jälkeen palaan tähän kesuun. :D Mut en kyl ees muista et oisin saanut näistä ilmotuksii, tai et oisin ainakaan avannut niitä. D: No, mut hyvä et nyt kumminkin löysin nää viestit. Siitä on kiittäminen sen kesun, jossa stalkattiin vierailijoita ja joka herätti mun innostuksen vierailijastalkkaukseen ja sit kans se vierailija, joka katto tätä kesuu autto tosi paljon näitten viestejen näkemisessä. :D Niimpä! Tosi kivaa et vihdoin selvis! Ja siis oikeesti kukaan täällä ei ollut ikinä kuullutkaan Ankkaotuksesta/Miikasta. D: Tiesin vaan et mun pari sisarusta muisti sen, en muuta. Ja yleensä, ku Demiin, tai Varasijaan ollaan laitettu jotain tämmösii niin se on ollut joku aika tunnettu lastenohjelma ja vastaus kerrotaan jo tyyliin ekassa kommentissa. D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Screenshot_20210518-173902_Chrome.jpg No niin, täältä googlestahan löytyy tuttuja jaksoja. :D Näitä ei tosin pysty katsomaan, kun koko sarja on poistunut Yle Areenasta. :( Mutta voisinkin nyt laittaa Areenalle ton semmoseksi ohjelmaehdotukseksi. Teen sit vaikka erillisen keskustelun, jos tää päätyy Areenaan katsottavaksi. :D Mistään muualtakaan tätä ei vois varmaan kattoa. Youtubessakaan ei ole pienintäkään videopätkää Miikasta. :(
 
Ylös Pohja