Googlasin, suomessa samannimisiä on ollu yhteensä reilu 47600..Tunnen ainaki neljä ja tiiän lisäks kai kaks. Oon myös kuullu tosi monesta samannimisestä,, en oo uniikki :D
Sama etunimi ja syntynyt kuun samana päivänä vuoden aikaisemmin kuin minä. Eli vietän saman nimisen tyypin kanssa synttäreitä aina samana päivänä. Oli aika hullu juttu ku kuulin hänen kertovan oman synttäripäivänsä 😅tunnetteko muita joilla on sama nimi kun teillä?
onko teillä yleisiä nimiä?
aikamoinen sattuma :DSama etunimi ja syntynyt kuun samana päivänä vuoden aikaisemmin kuin minä. Eli vietän saman nimisen tyypin kanssa synttäreitä aina samana päivänä. Oli aika hullu juttu ku kuulin hänen kertovan oman synttäripäivänsä 😅
no nyt on eksoottista :D onko vanhempasi kuitenkin suomalaisia?En tunne yhtään ketään, mutta välillä tulee vastaan. Tosin suurimmaks osaks ulkomaalasia koska ei ole suomalainen nimi. Niinkun että esimerkiks youtubessa saattaa joskus tulla vastaan joku jolla on sama nimi, mutta ei sitäkään kovin usein tapahu. Ei taida olla siis ulkomailla myöskään mikään super yleinen nimi 🤔
Sanotaan näin että ei täysin. Minullakin on jopa kaksoiskansalaisuus, vaikka en siellä hollannissa ole koskaan käynytkään :)no nyt on eksoottista :D onko vanhempasi kuitenkin suomalaisia?
Ja joskus lukiossa yks opettaja sanoi mulle, että hienoa et jollain munki ikäisellä on tää nimi xDTunnen yhden ja tiiän pari. Mun nimi on ollut viimeks suosittu 70-luvulla, joten en tiiä yhtään mun ikäistä saman nimistä
Mun kanssa samaan aikaan yläasteella oli yks Kirsi ja olin ihan järkyttynyt vanhempiensa nimimausta. Ei sillä, hän näyttikin kyllä jo seiskaluokalla keski-ikäiseltä 🤔Ja joskus lukiossa yks opettaja sanoi mulle, että hienoa et jollain munki ikäisellä on tää nimi xD
Ja haluun tarkentaa että puhun siis sellaisista joilla on etu- ja sukunimi samat kuin mulla. Tunnen aika moniakin joilla on sama etunimi kuin mulla.En tunne mut tiedän ku löysin kerran Facebookista