Gallup tunnetteko muita samannimisiä?

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
tunnetteko muita joilla on sama nimi kun teillä?
onko teillä yleisiä nimiä?
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Tiedän pari tyyppiä joilla on sama nimi, mutta aika harvoin tapaan samannimisiä henkilöitä.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Mulla on mun äidin toinen nimi mutta muualla en oo siihen koskaan törmänny. Väestörekisterin mukaan Suomessa olis kolmisenkymmentä samannimistä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
En tunne mut tiedän ku löysin kerran Facebookista
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
En ketään, vaikka ei mun nimi mitenkään mahdottoman harvinainen ole
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
En oo ikinä tavannu ketään jolla olis sama, vaikka ei mun nimi oo mikään harvinainen.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
tunnetteko muita joilla on sama nimi kun teillä?
onko teillä yleisiä nimiä?
Sama etunimi ja syntynyt kuun samana päivänä vuoden aikaisemmin kuin minä. Eli vietän saman nimisen tyypin kanssa synttäreitä aina samana päivänä. Oli aika hullu juttu ku kuulin hänen kertovan oman synttäripäivänsä 😅
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
Oma nimeni on "semi" harvinainen, ja kerran elämässäni olen törmännyt yhteen samannimiseen. kalenteriin se tuli muutama vuosi sitten. Nopeasti kun tarkistin niin enimmillään Suomessa on ollut samaan aikaan vähän päälle 80 samannimistä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,619
Reaktioarvo
2,893
En tunne yhtään ketään, mutta välillä tulee vastaan. Tosin suurimmaks osaks ulkomaalasia koska ei ole suomalainen nimi. Niinkun että esimerkiks youtubessa saattaa joskus tulla vastaan joku jolla on sama nimi, mutta ei sitäkään kovin usein tapahu. Ei taida olla siis ulkomailla myöskään mikään super yleinen nimi 🤔
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Sama etunimi ja syntynyt kuun samana päivänä vuoden aikaisemmin kuin minä. Eli vietän saman nimisen tyypin kanssa synttäreitä aina samana päivänä. Oli aika hullu juttu ku kuulin hänen kertovan oman synttäripäivänsä 😅
aikamoinen sattuma :D
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
En tunne yhtään ketään, mutta välillä tulee vastaan. Tosin suurimmaks osaks ulkomaalasia koska ei ole suomalainen nimi. Niinkun että esimerkiks youtubessa saattaa joskus tulla vastaan joku jolla on sama nimi, mutta ei sitäkään kovin usein tapahu. Ei taida olla siis ulkomailla myöskään mikään super yleinen nimi 🤔
no nyt on eksoottista :D onko vanhempasi kuitenkin suomalaisia?
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
En ainuttakaan ja muutenkin meitä on Suomessa vain muutamia kymmeniä samanimisiä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,996
Reaktioarvo
8,482
Muutin pari vuotta sitten yhdelle paikkakunnalle äitini omaishoitajaksi, niin samassa kuussa sinne syntyi poika, joka sai syntymäpäiväni aikoihin kasteessa saman nimen kuin minulla on. Sukunimeä myöten. Aika hassu tilastopoikkeama, kun nimeni on muutenkin harvinainen tässä maassa ja sitten joku pieni savolaiskunta saa kaksi samannimistä samaan aikaan rekisteriinsä.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
En ole tavannut ketään, mutta muutama on kertonut mulle että tietää jonkun saman nimisen.
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
pari kolme oon kuullut olevan samannimisiä jossain randomisti.
kerran töissä oli mun kanssa samaan aikaan alottaneella sama nimi, ja mua päädyttiin kutsumaan pikku-[mun nimi]:ksi
:unsure:
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Tunnen ainakin yhden samannimisen henkilön. Tapaan aika paljon mun nimisii henkilöitä. :D
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
kummitätini nimi on sama kuin minulla sekä muistan kouluajoilta yhden toisenkin. Puolisoni eksän toinen nimi on kans sama kuin minulla :D
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Tunnen yhden ja tiiän pari. Mun nimi on ollut viimeks suosittu 70-luvulla, joten en tiiä yhtään mun ikäistä saman nimistä
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Tunnen yhden ja tiiän pari. Mun nimi on ollut viimeks suosittu 70-luvulla, joten en tiiä yhtään mun ikäistä saman nimistä
Ja joskus lukiossa yks opettaja sanoi mulle, että hienoa et jollain munki ikäisellä on tää nimi xD
 
Ylös Pohja