Keho Tunteeko muut sellasen oudon kihelmöivän pistoksen tapasen niskassaan epämukavissa sosiaalisissa tilanteissa?

Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
13
Reaktioarvo
10
En osaa selittää sitä tunnetta kunnolla mut siis vähän painemainen ja kihelmöivä pistos niskan oikeella puolella. Mietin vaan et onks muilla tommosta tai vastaavaa. Se siis tulee vaan sillon ku oon jossain sosiaalisessa tilanteessa jossa mul on epämukava tai vähän stressaantunu olo. Toi tuli vaan mieleen ku tänään just olin yhessä tapahtumassa josta en tuntenu ketään kunnolla mut tunsin melkein kaikki kasvoilta ja sit jouduin koko ajan small talkata kaikkien kaa. Ja sit siel oli yks tyyppi jota en ois ehkä halunnu nähä ja sen näkeminen sitte lopulta aiheutti ton oudon niskatunteen. Ja sit puhuin tosta mun siskon kaa jolla ei oo mitään vastaavaa nii kiinnostaa vaan oonko ainoo.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Joo mut mulle se tullee myös selkään ja jalkoihin ja rinnassa tuntuu joskus myös semmone möykky :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Sillon ku mua ahdistaa tosi paljon, jos pitää esim. mennä puhumaan jollekkib tyypille, joka on joku tuttu, jolle en yleensä puhu, tai joku random ja se mun asia ei oo mikään niin tarkka (esim. nopea kysymys) ja ehkä sellanen tilanne, jossa voi joutua joteniin torjutuksi niin mulle tulee semmonen pistävä ja tosi inhottava tunne rintakehään.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Hmm... En ainakaan muista tuollaista itselläni. Monet muut tilanteet tosin saattavat hyvinkin aiheuttaa erinäisiä kehollisia tuntemuksia, eniten varmaan rintakehässä.
 
Ylös Pohja