Taide Tuo maalaus ei onnistu

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olen yrittänyt maalata akryyleilla punaista savua mutta sitä savua on ihan liikaa ja en tiiä onko punainen ees hyvä väri sinistä vasten. Lisäsin kyllä savuun enemmän oranssia ja se parani vähäsen.
Hmmm ehkä mun täytyy vähentää sitä savua kun akryyleilla se onnistuu parhaiten.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Sain tän eilettäin valmiiks kun akvarellikynin vähän korjailin pikkuvikoja 😁
Ehkä savussa onnistuin siten että se näyttää savulta. Menin myöskin muokkaamaan tätä mustavalkoiseksi ihan huvikseni puhelimella ja mun mielestä tää koko kuva on parempi värittömänä.
DBE42E68-9FA9-482A-8127-D7811D94297B.jpeg
E5446F4C-2E37-47E2-8221-B3F657A2A588.jpeg
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Sain tän eilettäin valmiiks kun akvarellikynin vähän korjailin pikkuvikoja 😁
Ehkä savussa onnistuin siten että se näyttää savulta. Menin myöskin muokkaamaan tätä mustavalkoiseksi ihan huvikseni puhelimella ja mun mielestä tää koko kuva on parempi värittömänä.
katso liitettä 5225
katso liitettä 5226
Hmm mulle tulee tästä mieleen ne oranssit hätäsavut:D

Mut hieno!:0
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Sain tän eilettäin valmiiks kun akvarellikynin vähän korjailin pikkuvikoja 😁
Ehkä savussa onnistuin siten että se näyttää savulta. Menin myöskin muokkaamaan tätä mustavalkoiseksi ihan huvikseni puhelimella ja mun mielestä tää koko kuva on parempi värittömänä.
katso liitettä 5225
katso liitettä 5226
Haluttaisi niin kovasti tehdä tää mustavalkoisena. Joten ehkä teen myöhemmin mustavalkoisena koska tunnelmakin parempi sillee ja savu voisi olla ihan mustaa tai kokonaan mut niin se näyttäisi myrkyltä sellaiselta yök en halua hengittää tuota-myrkky savulta. (Senhän voisin tehdä lyijykynällä ja/tai tussilla. Harmi kun olisi hiiliä mutta en ole sille sopivaa paperia hankkinut).
 
Ylös Pohja