Uutiset UV-säteilykausi on käynnissä, muista suojata ihosi

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Laitoin muutama päivä sitten aurinkorasvaa. En laittanut ees paljoa mut muutuin ihan valkoseksi kaikkialta mihin sitä laitoin eikä se lähtenyt kunnolla pesussa ja ku laitoin sitä niskaan niin sitä tuli mun hiuksiin ja mun hiukset kärsii siitä vieläkin. Traumat.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mä en edes omista aurinkorasvaa D: en oo eläissäni palanut, mutta alotin aurinkorasvan käytön tyyliin pari vuotta sitten kun aloin pelätä melanoomaa ja ihon vanhenemista ja pitäis juu tällekin vuodelle ostaa
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Mä ehdin jo palaa. Joka vuosi sama juttu, ku ensimmäiset helteiset päivät tulee, ni mä kärähdän enkä opi vissii ikinä suojautumaan :D
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
En ite pysty käyttää aurinkorasvaa ku oon tähän mennessä saanu kaikista ihottumaa. Tosin en oo palanutkaan koskaan. Mutta pikku vinkkinä, meikkivoiteissa voi olla uv-suoja (en tiiä kuinka yleistä/onko kaikissa, koska ite käytän vaan sitä yhtä ainoaa joka mulle sopii, enkä oo perehtynyt muihin)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Vihaan tollasia pelotteluartikkeleit. Ei noi edes hyödytä mua mitenkää, ahdistun vaan kun sit noista suojautumisista tulee herkästi pakko-oireita enkä pysty ajattelemaan muuta kuin että nyt en taas suojautunu kunnolla. Onneks oon kuitenkin sellanen että pysyttelen pitkälti varjossa, en oo mikään auringonpalvoja. Mutta sit kun oon auringossa joskus ni palan nopeesti, mul on tosi vaalee iho. Että täytyy toivoo ettei tuu melanoomaa
 
Ylös Pohja