fundeeraaja
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 473
yi että. näin eilen samankaltaisen, mutta ei ollut mahdollisuutta ikuistaa sitä :(katso liitettä 1854
Auringonlasku viime kesältä.
Toi kolmas on ihan sairaan hieno! 😍
Kiitos!Toi kolmas on ihan sairaan hieno! 😍
Toi kolmas on Hangon kappelisatamasta.
Oikeassa olet, 10 pistettä ja papukaijamerkki!Toi kolmas on Hangon kappelisatamasta.
t.ex paikallinen
Joo, viidenneltä luokalta yhdeksännelle asti kävin Hangossa.Oikeassa olet, 10 pistettä ja papukaijamerkki!
Nyt iski pienet kuumotukset, olen itsekin entinen hankolainen... Ollaan vielä suht samaa ikäluokkaa, jos olet käynyt koulua Hangossa niin saatetaan jopa tietää toisemme.
Tämäpä mielenkiintoista, ollaan ehkä käyty samaa koulua muutama vuosi.Joo, viidenneltä luokalta yhdeksännelle asti kävin Hangossa.
Joo, mutta yläasteella on käynyt niin että kun minä olen lähtenyt pois niin sinä olet tullut seiskalle. Jos siis olit -98.Tämäpä mielenkiintoista, ollaan ehkä käyty samaa koulua muutama vuosi.
Joo, -98 olen. Jos kävit Keskuskoulua viidennen ja kuudennen luokan, niin siellä oltiin samaan aikaan. Ei varmaan olla kauheasti törmäilty, koska olen ollut sellainen vaahtosammuttimen kokoinen ja ollut ne vuodet vain "pienten välitunnilla", snif snif.Joo, mutta yläasteella on käynyt niin että kun minä olen lähtenyt pois niin sinä olet tullut seiskalle. Jos siis olit -98.
Joo sielläpä hyvinkin.Joo, -98 olen. Jos kävit Keskuskoulua viidennen ja kuudennen luokan, niin siellä oltiin samaan aikaan. Ei varmaan olla kauheasti törmäilty, koska olen ollut sellainen vaahtosammuttimen kokoinen ja ollut ne vuodet vain "pienten välitunnilla", snif snif.
hieno siltiYritin mennä kuvaamaan auringonlaskua tänään, koska oli lupaavan aurinkoinen sää. Lopputulos: en saanut yhteenkään kuvaan aurinkoa, vaan pelkkiä pilviä...
katso liitettä 2876
Kiitoksia!hieno silti
Samaa mieltä!hieno silti