Peruskoulu AAAAAA hävettäääää

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Tänää oli valinnaisii, ja siel ei oo käytännössä ketää mun kunnon kaverii. Siel on vaa semmosii tyyppei jotka tiiän ja näi mut ei jutella muuten ku tunneil. Oltii sit neljä tyyppii samas pyörees pöydäs. Siinä tehtii jotai projektihommaa. Mul on joku tarve joskus heiluttaa omii jalkoi vähä ku istun jossai xddd no siinä mä sit jonku aikaa olin heilutellu mun jalkaa xd miks toi kuulostaa nii väärältä :") nii sit yhtäkkii yks niist on sillee et "kuka vittu hinkkaa mun jalkaa" ku en ollu siis huomannu ees et mun jalka ois osunu mihinkää. Sit tää sama tyyppi oli jotai et "vitun horo älä hinkkaa mun jalkaa" menin siin jotenki ihan lukkoon snif snif ja olin vaa hiljaa ja olin vähä awkward niiku wtfff anteeks lol toivottavasti se ei tajunnu et se olin mä, vaa sano sillee "yleisesti" että elekää hinkuttako mun jalkaa koska oli siinä pöydässä muitaki ihmisii 🤷 onneks tunti loppu ihan pian ja ei tarvinnu nähä sitä tyyppii loppu päivänä.

Mut siis ite jos huomaisin et jonkun jalat osuu muhun nii siirtäisin ne vaa pois ja jatkaisin elämääni eikä sillee et hirvee haloo asiasta yhhhh
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
jos jonkun tässä pitää hävetä, niin se on kyllä se poika D: ymmärrän et siusta tuntu kiusalliselta, mutta et tajunnu että osuit siihen jalkaan, joten... täysin inhimillistä, kelle vaan vois käydä noin. vaikka hän ei välttämättä tarkottanukkaa sitä henkilökohtasesti, niin ois kyllä voinu hoitaa tuon vähän eri tavalla D: ite ainakin oisin vaan siirtäny jalkani pois ja antanu olla, jos oisin ollu hänen tilanteessa.
 
Ylös Pohja