Keho Ällöttääkö teitä ihokarvat?

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Itellä niitä on ihan kunnolla kaikkialla (valitettavasti), ja vituttaa kun koko ajan pitäis olla sheivaamassa eikä jaksaisi, mutta tyylin joka ikistä ällöttää ihokarvat, TAI sitten koskettelee niitä koko ajan (sain traumat viime kerrast D:)

ja nyt niinku 100% rehellisesti okei, että tiedän että onko se edes niin worth it sheivaa joka viikko
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Ei, en jaksa sheivata paitsi kesällä kun käytän jotain hamrita ja toppeja. Silloinkin vaan siks, etten halua kiinnittää huomiota itseeni. Tuskin kukaan ees kiinnittäis, mut eipähän tarvi miettiä.

Ei oo mulle mikään periaatekysymys, oon vaan laiska.

Muiden karvat ei myöskään ällötä mua, eikä mun karvat poikaystävää. Tai jos ällöttää, tajuaa pitää suunsa kiinni :D Muiden mielipiteillä ei ookaan sit mitään merkitystä.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Eivät ällötä, sillä ne ovat luonnollisia. Vaikka itse pidän sheivaamisesta niin mua ei silti ihokarvat ällötä, itselläni on vaan mukavampi olo ilman.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
On muuten jännä huomata asennemuutos ainakin näin demujen keskuudessa. Kymmenen vuotta sitten demissä olisi tullut niin vitusti hyi-kommentteja. Muistan kuinka joskus mainitsin (varmaan demissä tai gosus) ettei mutsini sheivaa ja sitten joku oli silleen "hyi että, aikuinen nainen eikä sheivaa" ja kaikests tollasesta tuli kyl tosi paljon negatiivista. Eräs mun entinen kaverikin sanoi joskus yläasteaikoina mulle että "kivat kainalokarvat" kun en ollut sheivannut :Ddd ehkä tää aihe on sitten jotenkin ollut enemmän esillä ja ihmisten asenteet on muuttunut. Aika sairasta että se edes koskaan on ollut ylipäätään ongelma ihmisille. Ja joillekin on tietysti vieläkin. Mulla menee jotenkin tunteisiin se että muut kokee voivansa vaikuttaa toisten ulkonäköön. Säälittävää.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Muiden karvat eivät ällötä ollenkaan, eivätkä omatkaan, joskin jonkin verran niitä tulee sheivattua. Vuosi vuodelta vähemmän kylläkin. :D Rehellisesti sanottuna joissakin tilanteissa mua hävettää olla karvainen, vaikka tietenkin haluaisin päästä tällaisista tunteista eroon, koska eihän karvaisuudessa ole mitään vikaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Muiden karvat eivät ällötä ollenkaan, eivätkä omatkaan, joskin jonkin verran niitä tulee sheivattua. Vuosi vuodelta vähemmän kylläkin. :D Rehellisesti sanottuna joissakin tilanteissa mua hävettää olla karvainen, vaikka tietenkin haluaisin päästä tällaisista tunteista eroon, koska eihän karvaisuudessa ole mitään vikaa.
Oof sama, kyllä muakin se joskus hävettää mutta ymmärrettävää koska se tulee yhteiskunnasta ja muiden kommenteista varmasti
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Oof sama, kyllä muakin se joskus hävettää mutta ymmärrettävää koska se tulee yhteiskunnasta ja muiden kommenteista varmasti
Tämäpä juu. Tuntui kyllä aika naurettavalta, kun yhdellä lääkärikäynnillä lääkäri tunnusteli mun jalkojen lihaksia ja olin siinä ihan naama punaisena häpeillen, koska olin sheivannut jalat viimeksi ehkä tyyliin vuosi takaperin. Eihän lääkäreitä toki kiinnosta jalkakarvoitukset ja muutenkin ihan turhaa hävetä tuollaista, mutta häpesinpä silloin kuitenkin. :D Joissakin tilanteissa oon silleen rehvastellen "hähää katsokaa kuinka karvainen oon XD" ja välillä taas häpeilen.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Muiden karvat ei ällötä mut omat ällöttää hiukan. xD Ne vaan tuntuu inhottavilta ja kutittaa ihoa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Tämäpä juu. Tuntui kyllä aika naurettavalta, kun yhdellä lääkärikäynnillä lääkäri tunnusteli mun jalkojen lihaksia ja olin siinä ihan naama punaisena häpeillen, koska olin sheivannut jalat viimeksi ehkä tyyliin vuosi takaperin. Eihän lääkäreitä toki kiinnosta jalkakarvoitukset ja muutenkin ihan turhaa hävetä tuollaista, mutta häpesinpä silloin kuitenkin. :D Joissakin tilanteissa oon silleen rehvastellen "hähää katsokaa kuinka karvainen oon XD" ja välillä taas häpeilen.
Juu tuttu tunne :DDD JA VARSINKIN JUHLAT oi että vihaannnnnn sitä. Aina tulee sellanen olo et juhliin ois pakko sheivata vaik mikä ois. Sit yleensä teen niin et laitan mahdollisuuksien mukaan vaan jotain mis on pitkät hihat ni ei tarvi sitä miettiä. Ku ihmiset kuitenkin ajattelee et on epäsiistiä jos on karvoi. Vois kyl ruveta käyttää "miesten" juhlavaatteita niin ois kaikki paikat peitossa 👍 mut sit taas joskus ku olin prides ni ei hävettäny karvat melkeen ollenkaan koska en tiiä ehkä sateenkaaripiireissä sellasta häpee muutenki vähemmän :D valtaväestön keskuudessa taas kaikki on niin normitettua että
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Ei ja siksi en sheivaa kuin silloin tällöin. Voin hyvin käyttää shortseja ihan karvasäärenä ilman häpeilyä. Tanssikeikoille sheivaan koska se kuuluu siihen esiintymislookkiin. Bikinialueen karvoitus on mielyttävämpi kynittynä.Kainalokarvoja mulla ei oikein kasva. Herkkäihoisena sheivattu iho aiheuttaa paljon enemmän mielipahaa kuin karvainen. Muiden karvat ei kiinnosta pätkänvertaa.
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Mua ei ällötä ihokarvat enkä myöskään sheivaa niitä usein. Toivoisin, että varsinkin naisten ihokarvat nähtäis tulevaisuudessa ihan tavallisena asiana.
Kirjotit, että sun karvat kasvaa ihan kunnolla, ja niin täälläkin. Sheivaat tai et, etsi sellanen vaihtoehto, jossa tunnet olos mukavaksi.
Vähän mua kyllä kiinnostaa nämä sun mainitsevat karvojen hiplaajat :ROFLMAO: Kuljen kyllä tuolla kylillä sääri-, pää- ja kainalokarvat paljaana enkä niihin mitenkään erityisen paljoa koske. Enkö ole normaali? Pitäisikö munkin alkaa koskettelemaan karvojani?
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Vähän mua kyllä kiinnostaa nämä sun mainitsevat karvojen hiplaajat :ROFLMAO: Kuljen kyllä tuolla kylillä sääri-, pää- ja kainalokarvat paljaana enkä niihin mitenkään erityisen paljoa koske. Enkö ole normaali? Pitäisikö munkin alkaa koskettelemaan karvojani?
Silittele itseäsi jos ei ole lemmikkiä jota silitellä.
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
vähän mua kyllä kiinnostaa nämä sun mainitsevat karvojen hiplaajat :ROFLMAO: Kuljen kyllä tuolla kylillä sääri-, pää- ja kainalokarvat paljaana enkä niihin mitenkään erityisen paljoa koske. Enkö ole normaali? Pitäisikö munkin alkaa koskettelemaan karvojani?
Mulla sattu olemaan aika outoja kavereita, jotka hiplas mun käsikarvoja, kulma karvoja jne. JOKA OLI TOSI OUTOA :sick:XD
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Mulla sattu olemaan aika outoja kavereita, jotka hiplas mun käsikarvoja, kulma karvoja jne. JOKA OLI TOSI OUTOA :sick:XD
Okei, koitan ymmärtää. Ymmärrän, että se voi olla ahdistavaa, jos kaverit vartavasten kiinnittää huomiota sun ihokarvoihin. Muistan itsekin, että ei siitä tullut koskaan hyvä mieli, jos esim äiti huomatti mun karvoista. Ja itsekin aloitin sheivaamaan juuri niiden kommenttejen takia.
Toisen karvojen koskemiseen pitäis aina olla lupa tai muulla tavalla annettu suostumus.
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
On muuten jännä huomata asennemuutos ainakin näin demujen keskuudessa. Kymmenen vuotta sitten demissä olisi tullut niin vitusti hyi-kommentteja. Muistan kuinka joskus mainitsin (varmaan demissä tai gosus) ettei mutsini sheivaa ja sitten joku oli silleen "hyi että, aikuinen nainen eikä sheivaa" ja kaikests tollasesta tuli kyl tosi paljon negatiivista. Eräs mun entinen kaverikin sanoi joskus yläasteaikoina mulle että "kivat kainalokarvat" kun en ollut sheivannut :Ddd ehkä tää aihe on sitten jotenkin ollut enemmän esillä ja ihmisten asenteet on muuttunut. Aika sairasta että se edes koskaan on ollut ylipäätään ongelma ihmisille. Ja joillekin on tietysti vieläkin. Mulla menee jotenkin tunteisiin se että muut kokee voivansa vaikuttaa toisten ulkonäköön. Säälittävää.
Tämä! Samanlaista trendiä oon huomannut myös runkkaamiseen ja ei-monogaamisuuteen liittyvissä keskusteluissa. Ennen runkkuvinkit oli luokkaa moottorisaha ja ei-monogaamiset sairaita ja ällöjä. Ihanaa, että kehitys kehittyy 😍

Ja siis joo karvat on tosi ok! Omalla kohdallani en ole kuitenkaan kokenut luontevaksi lopettaa kainaloiden ja säärien sheivaamista, mutta siitä huolimatta mun mielestä kaikki karvatyylit on aivan yhtä great. Oikeastaan omassa liberaalikuplassani melkein jopa vähän hävettää se että sheivaan, mutta yritän silti sheivata ylpeydellä. Karva-asiat ovat kuitenkin jokaisen oma henkilökohtainen asia ja on sangen kummallista, jos jonkun toisen karvavalinnat häiritsee.
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
50
Reaktioarvo
41
ei ällötä, itse sheivaan kainalot noin 2 viikon välein, mutta muuta en oikeestaan ehkä kesällä jos tuntuu siltä
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
jaa a vähän ristiriitaiset fiilikset mulla. rakastan sitä että naiset sekä miehet ovat sujut omien ihokarvojensa kanssa, eivät sheivaa kainaloitaan, jalkojaan, intiimialueitaan yms, pitävät sen sellaisena kuin haluavat ja se on kunnioitettavaa kun ei muiden mielipiteistä välitä. itse vaan sen pysty siihen. tiedän karvojen olevan luonnollinen asia mutta max 2 viikkoa pystyn olla sheivaamatta esim jalkojani. jotenkin itselleni ne on niin sellaset et pakko vaan sheivata jossain vaiheessa kun rupee vituttamaan :D
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Eivät ällötä. :D Kuljen hyvällä omallatunnolla karvat paljaana kesäisin. (Siis ne karvat, jotka muutenkin näkyisivät vaatteettomista kohdista. Hyi, jos joku ajatteli jotain muuta! ☝ )
Näin.

Tosin miesten rintakarvoista (siis sellaisista kunnon näkyvistä) voisin kyllä sanoa, että ne jollain tapaa ällöttää/on epäviehättäviä - mutta tää voi aivan hyvin johtua ihan mun iästä(/henkisestä tasosta). Kiinnostun vaan suunnilleen omanikäisistä pojista romanttisesti, ja niillä ei vissiin tapaa vielä pahemmin sellasia kunnon rintakarvoja olla (?). :D Saas nähä, muuttuuko mielipide sitten, kun ikää karttuu lisää.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ei ällötä, mutta pidän omista jaloistani ja kainaloista kuitenkin karvattomina niin en pahemmin liiku missään sheivaamatta. Muiden karvat taas on mulle ihan yhdentekeviä
 
Ylös Pohja