Mielenterveys Ah mä inhoon itteeniiii

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Täytynee liittyä kerhoon. Vaikka vihaan lähinnä sitä, että olen nyt yhtäkkiä ihan rikki vaikka kaikki on hyvin ja on ollut jo kauan. D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Aaaa ahistaaa voi piru vie

En mä ees tiiä mikä mutta kaikki,voi saatana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
En jaksa enää.

Mun olo ei näköjään helpotu terapiassa, joka kerta pahenee vaan.

Tai en mä vittu tiedä.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
En jaksa enää.

Mun olo ei näköjään helpotu terapiassa, joka kerta pahenee vaan.

Tai en mä vittu tiedä.
Mood D: Tuntuu että terapia vaan pahentaa oloa. Kaikki miun ajatukset sinkoilee sinne tänne ja on ihan sekasin. Spekuloin koko ajan jotakin ja murehin jatkuvasti. Oon jo nyt 100% varma että kun koulu alkaa niin se on menoa sitten, loputki seinät romahtaa päälle. Jaksettava on silti koska ilman opiskelupaikkaa ei voi elää ja opiskelu on tärkeää ja päläpälä. Vittu. Mutta tsemppiä sinne! D: <3
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Mood D: Tuntuu että terapia vaan pahentaa oloa. Kaikki miun ajatukset sinkoilee sinne tänne ja on ihan sekasin. Spekuloin koko ajan jotakin ja murehin jatkuvasti. Oon jo nyt 100% varma että kun koulu alkaa niin se on menoa sitten, loputki seinät romahtaa päälle. Jaksettava on silti koska ilman opiskelupaikkaa ei voi elää ja opiskelu on tärkeää ja päläpälä. Vittu. Mutta tsemppiä sinne! D: <3
Kiitos ja samoin D:::::: vaikka seinät romahtaiski ni kyl sä selviit. Jos mä oon selvinny näin monesta paniikkikohtauksesta yms niin säki selviit kyl.
 
Ylös Pohja