Aihe vapaa Aiotteko testata Suomen KFC?

Aiotko syödä KFC:ssä?

  • Kyllä

    Ääniä: 7 35,0%
  • En

    Ääniä: 13 65,0%

  • Ääniä yhteensä
    20

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Suomeen on viime aikoina tullut paljon suuria pikaruokaketjuja, joista KFC on viimeisin.

En itse ole suuri wingsien fani, mutta ajattelin silti testaa Suomen KFC:n mahdollisuuden koittaessa. Oon jo syönyt uppopaistettua kanaa ulkomailla, mutta siitä on jo paljon aikaa.

Eksoottiset pikaruokalat on kyllä jänniä turistikohteita.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Laitoin kyllä, koska ehkä joskus, jos ikinä enää pystyn kotoa poistumaan. Tuntuu atm tietty iha helvetin mahottomalt ja ahistavalt ajatukselt mut ei kai sitä tiiä jos joskus pystyyki
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
En viitti Helsiinkiin asti mennä syömään kanaa. :D
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Ehkä joskus. Käyn Helsingissä aika harvoin, ja silloin tekee mieli käydä nimenomaan sellaisissa ravintoloissa, joita muualta ei löydy.

Sama koskee Starbucksia. Silloin kovimpaan "huuma" aikaan kun se oli vasta tullut Suomeen, oltaisiin haluttu serkun kanssa käydä siellä (oltiin lentokentällä) mutta tuli vähän kiire lennolle niin ei ehditty. Joskus voisi testata, mutta aina kun tulee tilaisuus, niin jotenkin ne paikalliset kahvilat houkuttavat enemmän.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Voihan siellä käydä jos satun liikkumaan siellä päin joskus. Oon käynyt KFCssä Berliinissä, eikä se ollut mun mielestä mitenkään erityinen
 
Ylös Pohja