Eka kerta kun puran erittäin aggressiivisesti turhautumistani koronaan

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Eka kerta kun edes turhaudun koko koronaan. Vähän harkitsin tämän kesun tekemistä kaksi kertaa ennen kuin julkaisin. Toivon ettei tästä nousis hirveää draamaa, oonkin henkisesti valmistautunut siihen, mutta noh, kaikkia ei voi miellyttää ✌🏻
Ja haluan tehdä vielä selväksi sen että tarkoitus ei ole todellakaan yleistää. Avaudun vain turhautuneena niin saattaa tulla sekavaa settiä.

Mutta jutun pointti on se että jollain julkisella paikalla yskäistessä ollaan valmis seivästämään ja heittämään sen jälkeen roviolle jos erehtyy yskäisemään tai aivastamaan oikeaoppisestikin. Esimerkiksi opettajaltani tulee helposti sanomista jos erehtyy yskäisemään tunnilla. Et pitäiskö mun tukehtuu ja kärsii vai? Tää on niin raivostuttavaa ja turhauttavaa. Ei norovirus aikonakaan tulla syyllistämään siitä jos menee vaikka paskalle.

En kyllä suostu tukehtumaan jos mun henkitorveen sattuu menemään vaikkapa jokin pölyhiukkanen kesken tunnin ja se kutittaa siellä. Se on pakko saada ulos sieltä et pystyy keskittymään. Vielä tyhmemmältä tuntuu kun pitäis perustella sitä että miksi yskii tyyliin et ”sori ku yskin mulla vaan meni kurkkuun jotain” Olen muutenkin niin herkkä kaikelle pölylle ja kemikaaleille että alkaa helposti yskittämään ja kutittamaan nenää jos on joillekin hiukkasille altistunut. Ja sit kun joillakin on niin herkät limakalvot että heti ulos astuessa alkaa nenä vuotaa, niinku minulla. Niin pitäiskö mun antaa rään vuotaa suuhun vai?
Tuntuu surulliselta kun pitäisi mennä johonkin vessakoppiin niistämään nenänsä ettei heti huolestuta et tuolla on korona.
Kerran teetä juodessani mulle tultiin sanomaan että ”onko sulla flunssaoireita kun juot kuumaa?” Niinku mitä vittua, en nyt pyydä anteeks kiroiluani :3
Oon varmaan supertosikko ku en nauranu tolle teejutulle vaan pikemminkin se ärsytti.

Jos oisin kirjoittanut tätä demiin tai jodeliin, niin suuri lauma ois varmaan alkanu nillittämään minulle tässä kesussa siitä että ”Kuulostaa siltä että mietit asiaa vain omalta kannaltasi. Häpeä senkin itsekkyys!” En ole itsekäs, kerron vain omia kokemuksiani ja tiedän etten oo ainoa jota turhauttaa nää asiat.

Ikävä niitä aikoja kun sai yskiä, niistää nenää ja aivastaa ilman että sai heti murhaavia mulkaisuja :((((
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,008
Reaktioarvo
8,484
Taidat miettiä asiaa vain omalta kannaltasi, mokomakin suuri itsekkyys! Osaatko edes hävetä..?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,423
Reaktioarvo
2,893
No tämä............ Oikeasti keuhkovammaisena meitsi ainakin yskii ihan päivittäin ja kyllä, myös niistän päivittäin tai ainakin lähes joka päivä. Hui kauhistus. Kelaa jos mul tulis jossain kaupassa sellnen yskäkohtaus mitä mulla joskus kotona tulee, oh god..... Harvemmin tulee kaupas pahasti onneks, tai no nythän en oo siellä käynytkään
Lmao tälläkin hetkellä yskin ja nieleskelen limaa ja ryin, aivan arkipäivää mulle
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
No tämä............ Oikeasti keuhkovammaisena meitsi ainakin yskii ihan päivittäin ja kyllä, myös niistän päivittäin tai ainakin lähes joka päivä. Hui kauhistus. Kelaa jos mul tulis jossain kaupassa sellnen yskäkohtaus mitä mulla joskus kotona tulee, oh god..... Harvemmin tulee kaupas pahasti onneks, tai no nythän en oo siellä käynytkään
Lmao tälläkin hetkellä yskin ja nieleskelen limaa ja ryin, aivan arkipäivää mulle
Jep, ymmärrän täysin että miltä tuntuu jos on vaikkapa joku keuhkosairaus tms. ja aletaa mulkoilee kun alkaa yskittää. Vaikkei mulla luultavasti oo mitään keuhkosairautta mut ainakin ruuan jälkeen alkaa erittyy limaa ja muutenkin herkästi mua alkaa yskittää. Ihan hirveetä tää koronahysteria. Itse olen päättänyt etten aio ainakaan pyydellä keneltäkään anteeks siellä mun keuhkoissa terrorisoivan pölyhiukkasen puolesta sitä jos alkaa yskittää, sillä silloin on yskittävä kun alkaa yskittää. Se on voi voi sille ihmiselle joka kokee toisen yskimisen liian kiusalliseksi.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,008
Reaktioarvo
8,484
No tämä............ Oikeasti keuhkovammaisena meitsi ainakin yskii ihan päivittäin ja kyllä, myös niistän päivittäin tai ainakin lähes joka päivä. Hui kauhistus. Kelaa jos mul tulis jossain kaupassa sellnen yskäkohtaus mitä mulla joskus kotona tulee, oh god..... Harvemmin tulee kaupas pahasti onneks, tai no nythän en oo siellä käynytkään
Lmao tälläkin hetkellä yskin ja nieleskelen limaa ja ryin, aivan arkipäivää mulle
Jep, ymmärrän täysin että miltä tuntuu jos on vaikkapa joku keuhkosairaus tms. ja aletaa mulkoilee kun alkaa yskittää. Vaikkei mulla luultavasti oo mitään keuhkosairautta mut ainakin ruuan jälkeen alkaa erittyy limaa ja muutenkin herkästi mua alkaa yskittää. Ihan hirveetä tää koronahysteria. Itse olen päättänyt etten aio ainakaan pyydellä keneltäkään anteeks siellä mun keuhkoissa terrorisoivan pölyhiukkasen puolesta sitä jos alkaa yskittää, sillä silloin on yskittävä kun alkaa yskittää. Se on voi voi sille ihmiselle joka kokee toisen yskimisen liian kiusalliseksi.
Giltsit hei älkää keuhkoko asiast...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,423
Reaktioarvo
2,893
Jep, ymmärrän täysin että miltä tuntuu jos on vaikkapa joku keuhkosairaus tms. ja aletaa mulkoilee kun alkaa yskittää. Vaikkei mulla luultavasti oo mitään keuhkosairautta mut ainakin ruuan jälkeen alkaa erittyy limaa ja muutenkin herkästi mua alkaa yskittää. Ihan hirveetä tää koronahysteria. Itse olen päättänyt etten aio ainakaan pyydellä keneltäkään anteeks siellä mun keuhkoissa terrorisoivan pölyhiukkasen puolesta sitä jos alkaa yskittää, sillä silloin on yskittävä kun alkaa yskittää. Se on voi voi sille ihmiselle joka kokee toisen yskimisen liian kiusalliseksi.
Totta tämä. Mullakaa ei tosiaa diagnosoitu oo mutta taitaa tää jotain olla :D sillon on yskittävä kun yskittää, totta, eipä sille paljon mitään voi.
 
Ylös Pohja