Kuusieppari
Kamelivaara❗
- Reaktioarvo
- 256
mulla menee hyvin.
Sama. Oon ollu kerran kipee koko korona-aikana enkä menny testeihi ja muutenki se kesti vaa muutaman päivän nii en kokenu tarpeelliseks.Sama. Oon kylläkin ollut kipee, mut oon ollut varma ettei se oo voinut olla koronaa vaan mun perus flunssaa niin en halunnut kuormittaa sillä terveydenhuoltoo. Onhan se tietty kuitenkin hyvä käydä testissä vähäsistäkin oireista, mutta eipä mun vanhemmatkaan nää sitä niin tarpeelliseks eli joutusin aika paljon suostuttelemaan, et ne varais mulle testiajan.
Mulla kestää aina vähintään viikon, mutta niin mulla aina kestää kaikki flunssat.Sama. Oon ollu kerran kipee koko korona-aikana enkä menny testeihi ja muutenki se kesti vaa muutaman päivän nii en kokenu tarpeelliseks.
sama, mutta empä juuri oo sairastanu mitäämulla menee hyvin.
joo sama oli tääl joskus viimevuoden puolelEn oo myöskään käynyt. Kerran olin flunssassa, mutta mulla oli täysin samat oireet kuin äidillä ja veljelläni, ja äitini kysyi että pitääkö myös mun sitten testissä käydä. Siihen vastattiin että ei, koska oireet oli samat ja heillä oli ollut negatiivinen.